Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Selfie camera stelt niet goed scherp

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 10:00 PM)
1264 Weergaven
Jessica678
Apprentice
Opties

Ik heb net een nieuwe telefoon. S22 ultra 512 gb. Het lult mij niet om scherpe selfies te maken. Ik sta zelf wel scherp in beeld, maar dan is de achtergrond wazig. Bv texten die niet te lezen zijn maar ook complete gebouwen onscherp

Of de achtergrond is scherp en ben ik zelf wazig. Ik had voorheen een s21 normale versie en die was perfect.

Heb al terug naar fabrieksinstellingen gedaan maar dat levert geen verbetering.

Wie heeft er ook deze telefoon want ik vraag me af of het aan de telefoon ligt of aan mijn telefoon. Ik gebruik de normale foto stand, hen geprobeerd met en zonder hoesje. Zit geen beschermfolie op de lens. 

0 Likes
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Staat de selfie-camera niet per ongeluk op de portret modus ingesteld? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jessica678
Apprentice
Opties
Helaas niet 😞 Maar wat zijn jullie ervaringen met de selfie camara? Zijn de achtergronden gewoon scherp of is het gewoon bij dit model dat ze niet scherp zijn?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jessica678, goedemorgen.

Is het toestel verder helemaal up-2-date? Maak je gebruik van de standaard camera-app voor het maken van een selfie? Ik heb zelf ook een Samsung S22 Ultra en heb hier zelf verder geen last van. Via de Samsung Members-app kan je ook het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jessica678
Apprentice
Opties
Ik heb alle updates erop staan. Had de mobiel ook pas 3 dagen. Vervolgens een keer nog naar fabrieksreset gegaan.
Ik heb gewoon de normale camara app gebruikt en ook een app gedownload open camara maar geeft hetzelfde resultaat. Ik ga eens kijken in die members app
Jessica678
Apprentice
Opties
Ik heb de app geprobeerd van members. Het lijkt me dat deze ook niet scherp is maar kan het scherm niet groter maken om het heel duidelijk te zien. Als ik dan klik op dat hij niet goed is dan staat erbij actie vereist.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zo komen we in ieder geval weer een stapje dichterbij en omdat je dit ook ervaart in de Members-app zal een service verzoek de volgende stap worden. Waar heb je de telefoon gekocht? Wellicht dat je het toestel ook nog kan omruilen aangezien deze wel erg jong is 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jessica678
Apprentice
Opties
Heb hem bij mediamarkt gekocht en die zeiden net dat ze geen defecte telefoon retour nemen. Ik weet echter niet of hij defect is. Mijn vader heeft ook de s22 met wat minder geheugen en bij hem vind ik ook de selfiestand niet helemaal scherp. Heb zelf een s21 normaal model en daar zijn de fotos haar scherp. Mijn moeder heeft s22 normaal model en daar zijn de fotos ook scherp.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is wel een beetje gek, ze hebben een toestel verkocht wat (mogelijk)niet goed is en volgens mij zou je het dan ook binnen een bepaalde tijdsduur ook terug mogen brengen of ruilen(ik ben niet helemaal op de hoogte van hun voorwaarden)

0 Likes
Jessica678
Apprentice
Opties
Ja volgens mij zou ik het gewoon moeten kunnen retourneren. Als ik nu zeker weet dat het aan het toestel ligt dat daar een defect aan is dan wil ik er best naar laten kijken maar als het normaal is dat de fotos niet scherp zijn dan koop ik liever een ander model. Ik lees ook nergens klachten dat andere mensen daar ook last van hebben. Dit is een foto bv. Die achtergrond vind ik niet om aan te zien. received_588885189726709_1000010766_1675272028.jpg
0 Likes