Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S22 Ultra blijft in reboot loop hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2022 01:17 AM)
1889 Weergaven
Members_RhRdpcx
Apprentice
Opties

ik heb sinds kort een samsung s22 ultra. nooit problemen mee gehad. Vandaag startte het toestel spontaan terug op, maar blijft in een soort van loop in de opstart hangen en ik krijg hem daar niet uit (scherm met samsung galaxy powered by android verandert in scherm met samsumg galaxy en weer terug opnieuw). Ik heb eerder vandaag een aantal belangrijke foto's gemaakt maar dat is niet gebackupt. wat kan ik doen?

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wanneer de loop opnieuw start volume omlaag en de aan uit knop lang ingedrukt houden, doet dit iets?

Anders even aan uit knop en volume omhoog > systeem cache wissen > en reboot via recovery menu.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_RhRdpcx
Apprentice
Opties

Dankjewel voor je snelle reactie. volume laag en aan uit ingedrukt doet niets. aan uit en volume hoog heb ik geprobeerd maar de fout blijft. ik krijg de gsm afgezet, maar enkel als deze met de kabel verbonden is...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als je met een computer verbonden bent? Doen deze knoppen combinaties dan wel wat?

Anders zul je langs een servicepunt moeten gaan.
0 Likes
Members_RhRdpcx
Apprentice
Opties

ik kan wel aan de pagina waar je kan rebooten en cache ledigen enzovoort maar verder dan dat geraak ik niet.  Ik zal even bij een service point langsgaan. hopelijk is niet alles verloren...

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je in het recovery menu de systeem cache gewist en vervolgens op reboot geklikt? Helpt dit niet? Bij een Servicepunt kunnen ze ook niet veel anders doen. Als het systeem permanent in een loop staat is de kans groot dat hun een reset aan zullen raden.