Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S22 icm vodafone geen optie voor bellen via 4G of bellen via wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2022 09:55 PM)
605 Weergaven
B3rt
Explorer
Opties

Ik heb sinds kort, via een losse verkoop een nieuwe Samsung S22 gekocht(dus niet icm abo), daarvoor had ik een S20

Toen ik mijn Vodafone sim overzette kwam ik erachter dat enkele instellingen niet aanwezig zijn bij de S22 namelijk de Bellen via WIFI en Bellen via 4G

Deze ontbreken geheel in de menu's

Als ik mijn T-mobile (prepaid) SIM kaart in het toestel stop dan staan deze instellingen er wel, plaats ik een KPN simkaart dan staan ze er ook.

Stop ik echter mijn Vodafone SIM in mijn oude S20 of in de telefoon van mijn vriendin (S10) dan staan in beide toestellen WEL deze opties bij de instellingen.

Een kennis van mij heeft ook een S22 en een Vodafone sim/abo en ook hij heeft de opties bellen via wifi en bellen via 4G **NIET** in de instellingen staan.

Ik ben al terug geweest naar de Vodafone winkel, deze konden geen verkeerde instellingen vinden en volgens de medewerker stond bij hun in het systeem ook alles goed. De medewerker zei dat het aan het toestel moest liggen, echter gezien het wel werkt met andere providers lijkt me dat onwaarschijnlijk, ook omdat een kennis van me hetzelfde probleem heeft. Vodafone heeft wel een 'case' aangemaakt hiervoor.

Toestel is voorzien van de laatste (september) update..

Herkend iemand dit probleem en heeft ook een oplossing?

Heeft iemand hier toevallig zijn S22 gekocht bij Vodafone en heb jij dit probleem dan ook?

0 Likes
10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons ook op de hoogte? Hopelijk komt er dan ook snel duidelijkheid in 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200