Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 Ultra boot loop na update!

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2025 12:20 PM)
192 Weergaven
Prpldaze
Explorer
Opties

Hallo iedereen,

Na het installeren van de nieuwste software-update tussen 21 - 24 november is mijn Samsung Galaxy S22 Ultra begonnen met ernstige problemen. Het toestel:

• Bevriest vaak.
  • Start willekeurig opnieuw op.
  • Zit nu vast in een bootloop en kan niet worden uitgeschakeld.

Ik heb geprobeerd de telefoon in veilige modus of herstelmodus (recovery mode) op te starten, maar zonder succes. Hierdoor kan ik mijn gegevens niet back-uppen, omdat het toestel niet lang genoeg aan blijft en nu zelfs helemaal niet meer aan gaat. De loop blijft doorgaan tot de batterij leeg is.

Ik heb dringend toegang nodig tot mijn bestanden en een oplossing voor dit probleem. Is er een mogelijkheid om mijn data te behouden en tegelijkertijd het apparaat te laten repareren? Daarnaast zoek ik advies over hoe ik mijn gegevens kan herstellen of back-uppen in deze situatie.

Mijn garantie eindigt op 23-1-2025 en sinds vandaag staat er ineens aangegeven dat mijn probleem niet onder de garantie zou vallen terwijl deze melding op 30 november niet naar voren kwam? . Met de klantenservice van Samsung kom ik op dit moment ook niet verder, deze reageren niet. Omdat er bij de reparatie aanvraag specifiek toestemming moet worden gegeven om gegevens te laten wissen durf ik het dus niet zomaar af te geven , ookal meld ik dit bij de storing om geen gegevens te verwijderen

Hulp wordt zeer gewaarderd (❁´◡`❁)

Update  : Mijn telefoon is 4 december overhandigd aan Dynafix, ondanks de melding valt alles gelukkig toch binnen de garantie. Omdat er geen onderdeel/onderdelen zijn om de reparatie te doen duurt het iets langer Bij de reparatie gegevens staat het volgende ; Repair work - Software upgrade. Daaruit haal ik dat het dan toch echt komt door de vorige update. 

Update 12-12 : Blijkbaar zijn de onderdelen ontvangen maar kon mijn telefoon niet gerepareerd worden ( geen extra uitleg oid in het portaal Dynafix ). De reparatie info is als volgt ; product gecrediteerd door externe technische dienst en wordt ikook  verwezen naar het verkooppunt ( dit zou dan Mediamarkt zijn ) maar bij meerdere posts zie ik dat ik een email moet ontvangen met een voorstel over een oplossing/creditering. RMA : iRMADRSA18504634

52 Antwoorden
Prpldaze
Explorer
Opties

Update 19-12 : Nog steeds geen update gehad van Samsung, een medewerker zei vorige week dat er binnen uiterlijk 3 werkdagen contact zou worden opgenomen met mij van de Exchange afdeling, inmiddels 5 werkdagen verder, geen update en volgens deze medewerker zou het langer zijn dan 3 werkdagen maar kon ook niet vertellen hoelang het wel duurt.

Ook met MediaMarkt contact opgenomen omdat er in het Dynafix portaal staat dat voor meer informatie over de creditering, ik bij hen moet zijn. Na heen en weer email contact, aanleveren van bewijs ( niet kunnen repareren, factuur, videos van de staat van het toestel voor afgifte ) foute informatie zou ik bij de winkel moeten zijn omdat zij meer in zouden kunnen zien/uitzoeken, wat ook niet waar blijkt te zijn omdat het via Dynafix is en daardoor geen inzage hebben over de reparatie, waar de telefoon nu is etc. 

Op een of andere manier kan niemand  mij een concreet antwoord of update geven. Het enige wat ik wil weten is of er een terugbetaling mogelijk is voor het aankoopbedrag zodat ik zelf een nieuw toestel koop ( meerdere NL posts gelezen waarbij het weken of zelfs maanden duurde voordat zij een vervangend toestel kregen ) en mij in ieder geval tot na de vakantie niet meer druk hoef te maken wat er gaat gebeuren..

En JA  ik heb al begrepen dat het beter was geweest om de reparatie gelijk via Mediamarkt te doen maar zo onlogisch is het ook weer niet om bij de fabrikant aan de bel te trekken natuurlijk

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Prpldaze

Door de drukte kan het langer duren dan normaal, voordat onze afdelingen de kans krijgen om contact op te nemen met je. Heb je inmiddels al meer gehoord? Ik hoor het graag. 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Prpldaze
Explorer
Opties
Hi Tessa,

22e heb ik een update gekregen dat er vóór 2 Jan een antwoord komt van de Exchange afdeling maar tot nu toe is het weer stilgevallen. Inmiddels heb ik ook zelf maar een nieuw toestel gehaald omdat ik vandaag op familie bezoek ga in Zuid-Amerika en niet slim zou zijn zonder telefoon te gaan.

Groetjes vanaf Schiphol 👋🏾
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Prpldaze

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Door de feestdagen en de jaarwisseling kan het zijn dat het iets langer duurt, dan gehoopt, maar ik ga er vanuit dat jij snel meer zult horen! Voor nu wens ik je in ieder geval een hele prettige reis toe en heel veel plezier met de familie! 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Members_6tZtiT7
Journeyman
Opties

Zit met hetzelfde probleem sinds eind Nov., en het is belachelijk dat Samsung hier geen verantwoordelijkheid voor neemt. Wel heel "toevallig" dat de meeste toestellen uit de garantie zijn.

Na wat onderzoek blijkt dit aan een beschadigd moederbord te liggen, en niet aan de software o.i.d. Ik heb mijn toestel laten repareren onder garantie via Mediamarkt, en krijg hem als het goed is morgen gerepareerd terug.

Echter ben ik toch bang wat de terugkomende issues zijn, en hoelang ik dit toestel zou kunnen gebruiken zonder gezeik en weer een nieuw doorgebrand moederbord. Mijn vertrouwen is volledig weggevaagd.

Het lijkt alsof de software te krachtig is voor de huidige hardware in de telefoons.

0 Likes
Prpldaze
Explorer
Opties
Dankjewel.

Inmiddels weer veilig aangekomen in NL en nog steeds geen enkel gehoor van de exchange afdeling..
0 Likes
Prpldaze
Explorer
Opties

Hoe is het tot nu toe met je gerepareerde telefoon? hopelijk geen terugkomende problemen :')

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Prpldaze,

Bedankt voor de update. Aangezien je nog niks hebt gehoord heb ik een ticket aangemaakt voor onze Exchange afdeling, EX-14389. Ze nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kan me gerust laten weten als je na een tijd nog niks hebt gehoord.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Prpldaze
Explorer
Opties

Hi Ajay-A!

Heel erg bedankt voor de ticket. Het exchange team heeft dezelfde dag contact opgenomen met een voorstel voor een nieuw toestel. (Helaas) geen mogelijkheid voor een terugbetaling aangezien ik zelf al een ander toestel heb moeten kopen voordat ik naar het buitenland ging maar ben toch maar akkoord gegaan en dan zie ik wel wat ik er mee doe 🤗

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Prpldaze,

Ik hoop dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk ontvangt en ervan kan genieten, ondanks dat je al een ander toestel hebt. Je kan me gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet

Ajay

Community Manager
0 Likes