Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 batterij prestaties

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2022 08:41 PM)
22633 Weergaven
Wippo76
Navigator
Opties

sinds een paar dagen gebruik ik een S22 256GB exynos

wat mij op valt is dat mijn batterij het geen dag uit houd om een uur of 5 is hij leeg

mijn 3 jaar oude S10 doet het duidelijk veel langer

het probleem zit hem in de startpagina One UI app  die gebruikt meer dan 60% perdag van mijn batterij

in vergelijking de S10 gebruikt tussen de 10 en 15% 

gebruikt bij jullie deze app ook zoveel stroom?

daarnaast voelt hij vaak haperig en is de S10 veel smoother

zit nu echt te denken om hem terug te sturen als dit niet snel veranderd

6 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Controleer even of er geen updates klaarstaan. Er zijn al updates uitgekomen die bugs fixen.

Er zit waarschijnlijk een bug in je oneUI startpagina.

Instellingen > apps > OneUI startpagina > Instellingen > gegevens wissen.

Heb je toevallig smartswitch gebruikt bij het installeren van je toestel? Dat zou de bug verklaren namelijk.

In dat laatste geval is een fabrieksherstel de oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Wippo76 inderdaad wat Patrick zegt: Instellingen > apps > OneUI startpagina > Instellingen > gegevens wissen.

En als dat niet helpt fabrieksreset doen. Daarna niet de backup terug zetten. Zorgen dat al je contacten op je gmail account staan en gesynct worden zodat bij het aanmelden na reset ze weer automatisch erbij komen. Apps zelf handmatig 1 voor 1 installeren en je telefoon gewoon als nieuw verder instellen. S22 Ultra van mijn moeder gaat 2 dagen mee! 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Snap dat het niet fijn is, maar ik weet bijna 100% zeker dat het je probleem gaat oplossen!

Oplossing
Wippo76
Navigator
Opties

Bij mij zijn alle batterij problemen helemaal weg 

De batterij is meer dan voldoende voor een dag 

Heel blij met mijn s22 de een na laatste update was ook een heel goede stap vooruit

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Adbentick, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in de Galaxy S22! Standaard heb je 2 jaar volledige fabrieksgarantie. Daarnaast heeft de Samsung S22 ook een slimme batterij welke je gebruikerspatronen zal gaan analyseren om het verbruik te optimaliseren.

We hebben sinds kort ook een heel gaaf topic op de Community om het batterijverbruik te verbeteren, al met al geen enkele reden om je zorgen te maken 💙 Kijk hier voor meer tips om het verbruik te verbeteren: S22 Ultra Batterijduur verbeteren - Samsung Community

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Oplossing
Hanna14
Apprentice
Opties

hi Wippo, gevonden en ga ik doen (niet cache legen dus)
zoals ik Martijn schreef heeft WA ontkoppelen van diverse apparaten heel veel geholpen.
Wel zie ik dat t batterij percentage snel verlaagt bij bv een half uurtje scrdollen of Spotify aan hebben. er zijn verder geen apps die veel batterij gebruiken wel staat Flistmeister op de achtergrond aan. Heb jij hier nog een ideetje voor? 
Vandaag iig niet meer in paniek naar de telefoon winkel. Kijk dit tm dinsdag aan en dan met meer rust evt wel nog daarnaar toe. Hoop ik natuurlijk niet, voel me altijd een ontzettende leek daar. 
Dus tipjes zijn welkom. goed weekend, groet Hanneke

0 Likes
73 Antwoorden
slinekb
Explorer
Opties
Ik heb dezelfde problemen, verder crashed hij enorm snel. Als dit voor het einde van de week niet is opgelost stuur ik hem terug. Mijn s21 is veel en veel stabieler en alles loopt smooth
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Controleer even of er geen updates klaarstaan. Er zijn al updates uitgekomen die bugs fixen.

Er zit waarschijnlijk een bug in je oneUI startpagina.

Instellingen > apps > OneUI startpagina > Instellingen > gegevens wissen.

Heb je toevallig smartswitch gebruikt bij het installeren van je toestel? Dat zou de bug verklaren namelijk.

In dat laatste geval is een fabrieksherstel de oplossing.
JRDY
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde. Ik vind dat de batterij snel leeg gaat en grote games kan ik alleen op low quality spelen. Of gewoon niet.
Ik heb hem op fabrieksinstellingen gezet. Ik wacgt nog steeds op een update. Er staat nog steeds die van 1 januari. Ik ben elke dag aan het refreshen. Ik heb het ook al gemeld via feedback sturen.

Edit: ik heb geen probleem met oneUI app ik had hoge verwachten. Wel blij met mijn telefoon verder wil gewoon een update voor die games
Wippo76
Navigator
Opties

tussendoor zelfs even geladentussendoor zelfs even geladenAls ik zeker wist dat een reset de oplossing was 

Maar geloof het niet zo

Wippo76
Navigator
Opties

hoe zet ik dan de gegevens over van mij S10 zonder smart switch?

(wat trouwens niet echt een fijn programma is inderdaad liep steeds vast )

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gewoon via de PC bijvoorbeeld. Sluit hem aan en kopieer al je fotos en documenten handmatig naar de pc via deze computer > telefoon. Whatsapp moet je apart naar de cloud backuppen.
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Wippo76 inderdaad wat Patrick zegt: Instellingen > apps > OneUI startpagina > Instellingen > gegevens wissen.

En als dat niet helpt fabrieksreset doen. Daarna niet de backup terug zetten. Zorgen dat al je contacten op je gmail account staan en gesynct worden zodat bij het aanmelden na reset ze weer automatisch erbij komen. Apps zelf handmatig 1 voor 1 installeren en je telefoon gewoon als nieuw verder instellen. S22 Ultra van mijn moeder gaat 2 dagen mee! 

Wippo76
Navigator
Opties

Bedankt voor je hulp 

Ik ga het nog 2 dagen aankijken

De apps 1voor 1 weer terug zetten is echt een dag werk 

Alleen de bank apps enzo overal weer inloggen ppff 

Niet fijn

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Snap dat het niet fijn is, maar ik weet bijna 100% zeker dat het je probleem gaat oplossen!