Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 batterij prestaties

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2022 06:52 PM)
14908 Weergaven
Wippo76
Navigator
Opties

sinds een paar dagen gebruik ik een S22 256GB exynos

wat mij op valt is dat mijn batterij het geen dag uit houd om een uur of 5 is hij leeg

mijn 3 jaar oude S10 doet het duidelijk veel langer

het probleem zit hem in de startpagina One UI app  die gebruikt meer dan 60% perdag van mijn batterij

in vergelijking de S10 gebruikt tussen de 10 en 15% 

gebruikt bij jullie deze app ook zoveel stroom?

daarnaast voelt hij vaak haperig en is de S10 veel smoother

zit nu echt te denken om hem terug te sturen als dit niet snel veranderd

73 Antwoorden
Wippo76
Navigator
Opties

Het is opgelost

de app gebruikt geen stroom meer en de telefoon voelt wat soepeler

Startpagina one ui gereset en daarna handmatig de schermen weer ingedeeld 

Opnieuw installeren van apps was niet nodig

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Animaties verwijderen helpt ook trouwens om het wat sneller te maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
dylanv1
Explorer
Opties
Ik zie geen 'gegevens wissen staan' @Rohit

Ik heb sinds kort ook een S22 en de batterij gaat met normaal gebruik een halve dag mee.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat zie je daar wel staan dan? Het moet er namelijk wel staan.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dylanv1, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Jouw Galaxy S22 heeft ook een slimme batterij en deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik. 

Heb je bij het instellen van je nieuwe telefoon een back-up over gezet? Op onze website vind je meer informatie om de batterijduur te optimaliseren:

https://bit.ly/2QffizL

https://bit.ly/2TxZTi6

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
dylanv1
Explorer
Opties
Bedankt voor je bericht. Wat ik wel zie is dat Google play service ook zo'n beetje 10% gebruikt op een volle batterij.

Heb nu alle apps op ultieme sluimerstand staan, dit even proberen.
Members_VzcDTV6
First Poster
Opties

Mijn batterij ging ook heel snel leeg. Het bleek dat Android zelf de grootste verbruiker was. Toen ik de verwerkingssnelheid op maximum had gezet, ging het opeens veel beter. Instellingen > Batterij en apparaatonderhoud > Batterij > Meer batterij-instellingen > Verwerkingssnelheid. Het klinkt natuurlijk vreemd, maar misschien werkt de optimalisatie die standaard aanstaat gewoon niet goed. 

Oplossing
Wippo76
Navigator
Opties

Bij mij zijn alle batterij problemen helemaal weg 

De batterij is meer dan voldoende voor een dag 

Heel blij met mijn s22 de een na laatste update was ook een heel goede stap vooruit

Vox61
Journeyman
Opties
Dat staat er echt niet,hoor!Ik heb exact dezelfde problemen met de batterij van mijn nieuwe Samsung Galaxy s22 plus!Te gek voor woorden zo snel als hij leegloopt!Spijt dat ik geen Samsung Galaxy s21 gekocht heb!Ik had de slechte recensies al gelezen!Helaas te laat!Mijn S10 was nog een heel stuk beter!!Doe er aub wat aan met zsm een goede update!!
0 Likes
Wippo76
Navigator
Opties

Voor zover ik ervaar zijn er geen problemen met de S22 op dit moment er moet een app zijn die veel stroom gebruikt . Mijn batterij is op dit moment vaak nog 50 Procent aan het eind  van de dag met normaal gebruik dus er is iets anders aan de hand