Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met GPS

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2023 09:13 PM)
471 Weergaven
mazen112
Journeyman
Opties
Hallo allemaal. 
Ik will graag jullie vragen.
Mijn navigatie systeem (google map of tomtom applicatie) werkt niet goed altijd heb ik geen goede oriënteren.
Heeft iemand toevallig een oplossing.
Mijn toestel is s22 ultra. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook goed om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaars zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
mazen112
Journeyman
Opties
؟؟؟؟؟
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mazen112, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dit ook voor je apps? Via de Samsung Members-app kan je het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de GPS-test. Hoe is het resultaat hier?

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mazen112
Journeyman
Opties
Hi martijnk.
Ik heb alles gedaan.
Maar dat lukte niet.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook goed om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaars zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mazen112
Journeyman
Opties
Ik heb dat gedaan.
Ik heb gemerkt dat dit probleem ontstaat.
Nadat ik de laatste update gedaan heb.
0 Likes