Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

PDF downloaden lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2022 11:04 AM)
3166 Weergaven
Soesma
Journeyman
Opties
Hallo,

Sinds kort hebben zowel mijn man als ik een S22. Wanneer we een PDF bestand willen downloaden, lukt dit niet. In het downloadbeheer zien we dat het bestand wordt gedownload als .bin bestand dan als .pdf bestand. Hoe kunnen we dit oplossen?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,
Soesma
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar probeer je het .PDF bestand te downloaden? In de mail? Zoja welke mail app. In de browser? Zoja welke browser.

Als het in de browser is dan instellingen > apps > naam browser > opslag > gegevens wissen. Hierna zou het moeten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Soesma
Journeyman
Opties
Beste Patrick,

Helaas is het nog niet gelukt.
Ik heb een link in mijn Outlook gekregen dat er een bestand klaar staat in een eLoket. Wanneer ik op de link klik, wordt de pagina automatisch geopend in Edge. Gegevens wissen lukt niet, omdat ik deze app nooit heb geïnstalleerd (ik kreeg wel een pop-up met de vraag om Edge te installeren). Hoe nu verder? Moet ik ergens aanpassen dat hyperlinks in Chrome worden geopend (wat dus wel als app op mijn telefoon staat) en zo ja, hoe?

Net vriendelijke groet,
Soesma
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als je bij dat eLoket inlogt in chrome? Kun je dan wel zonder edge die link zien? Heb je een aparte outlook app? Je kunt het beste je Outlook email adres toevoegen aan de Gmail app. Zo doe ik dat zelf ook.
Soesma
Journeyman
Opties
Beste Patrick,

Dit heeft gewerkt! Bedankt!!!
Ik had inderdaad een aparte Outlook app, maar nu ik mijn Outlook heb toegevoegd aan de Gmail app, worden PDF bestanden (via Chrome) normaal gedownload!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit werkt altijd het beste🙂 Ik ben blij dat het op deze manier voor je werkt.