op 17-08-2022 10:37 AM
Ik heb volgende probleem. Ik heb een Samsung account op eigen naam en gebruik dat op pc en eigen smartphone. Nu heb ik een nieuwe telefoon en heb die ingericht op telefoon partner met mijn Samsung-account . Dat gaat goed. Daarna een account aangemaakt voor partner zelf. Maar dan komen de problemen. Als ik mijn account dan zou verwijderen daar gaan alle contacten en info verloren. Bovendien als ik nu inlog via pc dan komen verificatiecodes op het nieuwe toestel maar daar zit andere simkaart in en dus ander telefoonnummer. Als ik verifieer via SMS komt de code wel op mijn eigen Smartphone . Die is overigens ook gewijzigd naar andere telefoon maar wel zelfde simkaart.
Kortom wat gebeurt er als ik mijn account verwijder op nieuwe telefoon partner ? Gaan dan alle contacten e.d. verloren van die gegevens of van mijzelf ? maar hoe kan ik dat nu voorkomen want telkens als partner nu telefoon gebruikt zit ze met mijn account . Nu zij ook eigen account heeft toegevoegd op eigen email en ik mijn account daar verwijder behoud ze dan die contacten ( op haar simkaart ) wel gewoon ? Kortom wat ingewikkeld maar wat kan ik nu beste doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-08-2022 02:31 PM
Wanneer je jouw account verwijderd zullen ook alle gegevens die aan jouw account zitten worden verwijderd, dit ter bescherming van je privacy! Wel heb je de mogelijkheid om een back-up met contacten terug te zetten.
Groeten,
Martijn
op 18-08-2022 02:31 PM
18-08-2022 02:37 PM - bewerkt 18-08-2022 02:39 PM
Hoi Martijn, Dank voor reactie.
Ik heb dus de oorspronkelijke telefoon partner al op fabrieksinstelling en uiteraard vooraf alles van haar telefoon over gezet naar de nieuwe. ( middels eigen account ) . Ik heb dus later weer de telefoon van partner over genomen en de gegevens via mijn account weer ingericht op die telefoon. Als ik nu dat account ( van mij ) op haar nieuwe telefoon wis ben ik dan ook alles kwijt op mijn huidige telefoon? Bovendien heb ik ook zelfde account op mijn computer. Ik neem dus aan alleen mijn gegevens verwijderd worden op haar telefoon en niet ook haar contacten die over gezet zijn vanuit vorige telefoon?
op 18-08-2022 02:53 PM