op 04-07-2023 03:35 PM
De oproepen van SIM 2 komen toch door op de GSM als SIM2 is uitgeschakeld. Ik had dit graag anders gehad, aangezien SIM2 mijn werknummer is.
Kan dit niet rechtstreeks naar de voicemail worden doorgestuurd als deze is uitgeschakeld?
op 05-07-2023 09:13 AM
op 05-07-2023 01:24 PM
Via instellingen/Verbindingen/SIM Beheer en dan de 2de sim uitschakelen via de slider rechts van de naam van de SIM.
op 06-07-2023 02:08 PM
HI @Viktor Carrein, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? En is er misschien een doorschakeling gekoppeld aan het telefoonnummer van je werk?
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 06-07-2023 07:18 PM
Beste,
Telefoon is volledig up to date, doorschakeling staat nergens actief & het probleem komt ook voor in safe mode.
Helaas is dit dus niet de oplossing...
Met vriendelijke groet,
Viktor
op 07-07-2023 01:00 PM
Hi @Viktor Carrein, goedemiddag.
Dankjewel voor je terugkoppeling! Heb je de SIM-kaarten ook al eens verwisseld en opnieuw ingesteld? Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 12-07-2023 06:49 AM
Beste, sim kaarten nogmaals verwisseld. Nog steeds hetzelfde issue. Andere collega's met een S22 hebben dit probleem ook merk ik. Dus zou me verwonderen als het aan een instelling zou liggen.
op 13-07-2023 09:15 AM
Heb je ook al een afspraak gemaakt voor Hulp-op-Afstand? Wanneer dit ook via een instelling niet gewijzigd kan worden kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn