Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 Ultra start geregeld 2x per dag opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2023 03:48 PM)
407 Weergaven
MarjoleinS22
Apprentice
Opties
Ik heb sinds dec.2022 de S22 Ultra. Sinds het begin start hij geregeld 2 of 3x per dag opnieuw op. Soms ook een paar dagen niet. Herkent iemand dit? Kan ik dit uitzetten? Ik moet dan elke keer pincode ingeven en ontgrendelen om "het toestel op te starten". Ik heb uiteraard niet elke keer in de gaten, dat ie opnieuw is opgestart. Met gevolg, dat berichten e.d. niet binnenkomen (totdat ik pin en ontgrendeld heb). Heel vervelend! 

Heb ik een 'maandagochtend' exemplaar? Of kan ik hier iets aan doen? Alvast dank voor je reactie!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Een goede backup maken en even laten ophalen voor reparatie. Vermoedelijk software corrupt en ergste geval het moederbord. Maar uiteraard heb je daar garantie op mits het toestel beschadigd is. En ik zou hem de volgende keer meteen aanmelden voor reparatie en niet 8 maanden later, want als hij nu beschadigd is dan heb je misschien geen garantie meer.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Een goede backup maken en even laten ophalen voor reparatie. Vermoedelijk software corrupt en ergste geval het moederbord. Maar uiteraard heb je daar garantie op mits het toestel beschadigd is. En ik zou hem de volgende keer meteen aanmelden voor reparatie en niet 8 maanden later, want als hij nu beschadigd is dan heb je misschien geen garantie meer.

MrRedd
Pioneer
Opties
Rohit heeft helemaal gelijk, je zou het moeten opsturen...om get toch even uit te sluiten zou ik die functie even uitzetten en zien of het alsnog vanzelf aan en weer opnieuw opstrart dan weet je zeker of er ietz mee aan de hand is. Succes en laat ons weten of je het probleem hebt kunnen verhelpen👌
MarjoleinS22
Apprentice
Opties
Dank voor je reactie. Welke functie uitzetten?
0 Likes
MarjoleinS22
Apprentice
Opties
Bij software update / autom. downloaden via Wifi heb ik al uit staan. Bedoel je dat mss?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Bij de batterij instellingen zit die maar als je toestel een aantal keer opnieuw opstart dan is dat het niet.

0 Likes
Raymond Fuchsia
Pioneer
Opties

Heb je zelf je toestel eens opnieuw gestart, @MarjoleinS22? Zelf uitzetten en paar minuten tot uren wachten, dan weer starten? Draai je soms bepaalde software die dit veroorzaakt. Inden losse accu, ook eens deze verwijderen. Andere accu proberen.  Heb je zelf eens geprobeerd handmatig software update uit te voeren voor je toestel? Toestel starten zonder de simkaart en ook geheugenkaart. Zo niet, back-up maken, fabrieksinstellingen terugzetten en daarna software updaten. Blijft het probleem terugkeren, toestel opgeven voor reparatie.

0 Likes