op 08-05-2022 07:06 AM - laatst bewerkt op 26-10-2022 03:28 PM door MartijnK
Dag allen,
Na de Galaxy S9,S20,S21 heb ik mij dit voorjaar de galaxy S22 ultra aangeschaft.
Maar dit lijkt één van de slechtste beslissingen in mijn leven zijn geweest.
Zo tevreden ik was van de andere Galaxy modellen, zoveel probleem ervaar ik met mijn Galaxy S22 ultra:
- wifi thuis valt continu weg (melding: no internet terwijl verbonden met wifi). Het ligt zeker aan de galaxy ultra, want op dezelfde wifi heeft de galaxy tab s2 en iphone van partner geen enkel probleem.
- gps is zeer slecht en totaal niet accuraat. De gsm gebruiken voor strava is onmogelijk, op een vaste piste van 1km record de gsm maar 800m.
Ook de support van samsung is zeer slecht, ik word amper geholpen of van her naar der gestuurd. Op whatsapp kunnen ze enkel helpen met Reset dit, reset dat. Lost natuurlijk niets op.
Ik heb al talloze error reports via de members app gestuurd. Ik heb al het formulier mail naar de CEO gebruikt. Allemaal zonder enige oplossing.
Weet iemand hier wat ik nog zou kunnen doen?
Ik zit momenteel met een product van +1.000 eur in mijn handen dat niets waard is. Dat er vanalles mis is en het een slechte batch is, is vrij duidelijk denk ik.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-05-2022 10:23 AM
Hi @Members_icqKKGm, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je hebt met de Samsung S22 Ultra een zeer mooie en meer dn waardige opvolger in handen van jouw vorige S-series 😇
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en wordt er ook regelmatig een nieuwe update uitgerold.
Afgelopen dagen is er nog een nieuwe update uitgerold, heb je deze ook gezien? En nadat je je telefoon hebt gereset zet je dan ook een back-up terug?
Heb je ook de instellingen van je router bekeken? De meeste routers hebben een de mogelijkheid om te schakelen naar een 5gHz verbinding, gaat dit dan beter?
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 08-05-2022 08:31 AM
08-05-2022 10:03 AM - bewerkt 08-05-2022 10:04 AM
Ik stuur zelf enorm veel error reports met mijn S22 Ultra.
GPS problemen ondervind ik niet, toch niet in Waze.
Dat er een wifi connectie is maar geen internet beschikbaar heb ik ook laatste weken, op willekeurige momenten. Telkens moet ik dan wel mijn smartphone herstarten terwijl laptops en desktops hun connectie behouden.
Ik denk het enige dat ge kunt doen is resetten naar fabrieksinstellingen. Momenteel hier nog altijd in de april 2022 telefoon software-update. Ik vraag me af waar de update van mei blijft.
De manier van support geven door te adviseren van een reset te doen is te veel. Bedrijven doen de moeite niet meer om uw probleem te begrijpen en te rapporten aan hun R&D afdeling.
op 08-05-2022 06:40 PM
Ik heb al genoeg resets gedaan. Volgens mij zijn het geen software maar hardware issues.
op 10-05-2022 10:23 AM
Hi @Members_icqKKGm, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je hebt met de Samsung S22 Ultra een zeer mooie en meer dn waardige opvolger in handen van jouw vorige S-series 😇
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en wordt er ook regelmatig een nieuwe update uitgerold.
Afgelopen dagen is er nog een nieuwe update uitgerold, heb je deze ook gezien? En nadat je je telefoon hebt gereset zet je dan ook een back-up terug?
Heb je ook de instellingen van je router bekeken? De meeste routers hebben een de mogelijkheid om te schakelen naar een 5gHz verbinding, gaat dit dan beter?
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 17-05-2022 12:11 AM
op 19-05-2022 09:07 AM
Hi @Brandkraan, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, maar wat jammer om te lezen dat je ons hebt verlaten.
Je hebt met de Samsung Galaxy S22-series een geweldige telefoon in handen met ook enorm veel mogelijkheden. Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en wordt er regelmatig een update uitgebracht. De updates die de afgelopen periode zijn uitgebracht hebben vrijwel alle issues opgelost, het is daarnaast ook belangrijk dat de apps een update krijgen.
Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug bij de Galaxy familie 💙
Groeten,
Martijn
op 10-06-2022 06:12 PM
Ik heb hier het zelfde probleem met de s22 ultra,krijg steeds melding geen internet slechte gps en de Bluetooth werkt ook niet correct. Gebeld naar samsung het een en ander gereset geen resultaat telefoon opgestuurd naar samsung en wat denk je geen klacht geconstateerd telefoon terug en ik constateer wel weer klachten. Beste mensen van Samsung ik wil graag me geld terug en ik koop een Apple IPhone dat staat voor kwaliteit!
op 13-06-2022 01:06 PM
Hi @Members_M4f41hh, goedemiddag.
Je hebt met de Samsung Galaxy S22 Ultra een heel erg goede telefoon in handen met ook enorm veel mogelijkheden. Het is natuurlijk niet fijn als je een issue ervaart en het niet wordt geconstateerd in het servicecentrum. Stel je de telefoon na een reset ook in met een back-up? En is je telefoon ook helemaal up-2-date?
Wanneer heb je de telefoon gekocht? En heb je dat via onze website gedaan? Wanneer je de aankoop via onze website hebt gedaan kan je deze binnen 30 dagen ook weer terugsturen, heb je de aankoop elders gedaan dan kan je met je verkoper in gesprek gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn om de koop ongedaan te maken.
Ook heb je de mogelijkheid om met je telefoon langs één van onze servicepunten te gaan zodat ze ter plekke met je mee kunnen kijken. Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland
Groeten,
Martijn
op 19-10-2022 05:20 PM