Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's in galerij bewerken of verwijderen worden kopie in google foto

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2022 08:27 AM)
1070 Weergaven
WimWam1969
Apprentice
Opties
Voorheen bewerkte je foto's in je samsung galerij en werden de gewijzigde foto ook gewijzigd in google foto. Nu word dat een kopie. Daarnaast kon je voorheen een foto en/of video verwijderen in samsung galerij en werd dat ook verwijderd in google foto. Nu blijft het in google foto's staan. Hoe kan ik dit weer activeren? Wat heb ik qua instellingen onjuist staan?
0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @WimWam1969, goedemorgen.

Wanneer je een foto bewerkt kan je via de Galerij-app en Foto-editor kiezen om het origineel te vervangen door de bewerkte foto of om een kopie op te slaan. Wanneer je de foto verwijderd zal je deze foto ook in Google Foto's dienen te verwijderen. Google Foto's maakt een back-up van je Galerij, ik zie deze optie ook niet terug bij Google Foto's.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
WimWam1969
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, dat klopt. Ik heb ingesteld dat het origineel wordt gewijzigd. Alleen in google foto's blijft nu wel het origineel staan. Voorheen werd daar ook het origineel gewijzigd. Nu komen er 2 foto's in google foto's. Het lijkt erop dat google foto's dus eea heeft aangepast mbt synchroniseren. Vraag me af hoe ik dat kan aanpassen. Want de foto editor in de galerij is prettiger om te gebruiken dan die in google foto's
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht dat je deze vraag kan voorleggen bij Google zelf 😇 Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes