Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruiling na 3 maanden geannuleerd

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 03:07 PM)
379 Weergaven
Dina18
Pioneer
Opties
Zoals een aantal vast al voorbij hebben zien komen, wacht ik al vrij lang (lees; op 6 januari het eerste omruilaanbod ontvangen), op een vervangend toestel. Dan krijg je vervolgens na anderhalve maand (op 23 februari) een nieuw aanbod, de S22 wel te verstaan. Daar ga je natuurlijk meteen mee akkoord. Vervolgens krijg je wonder boven wonder na een week gewoon al de bevestiging dat mijn akkoord is ontvangen. Dit zegt uiteindelijk verder helemaal niks, ook niet die maximaal 10-15 werkdagen die overal als standaard antwoord wordt gegeven. 

Vervolgens na diverse keren mailen, waarom andere mensen die veel minder lang wachten wel al een telefoon in hun bezit hebben, wordt er naar mijn aankoopbon en verkopende partij gevraagd. Dit zodat zij de order kunnen annuleren. Want het aangeboden toestel hebben ze niet op voorraad. Snap niet waarom er een toestel wordt aangeboden, welke niet op voorraad is en waarvan je niet eens weet wanneer die geleverd kan worden. 

Ik heb niet om een upgrade naar de S22 gevraagd. Gewoon het toestel welke ik had, de S21 paars, ben ik prima tevreden mee. Maar dat is blijkbaar een niet bestaand toestel op de omruilafdeling. Maar ik kan hem wel gewoon via bol.com of andere aanbieders aanschaffen. Maar geld terug dat is ook geen optie binnen de "service" die ze aanbieden. Om je vervolgens ruim 3 maanden later maar af te schepen met: : wij hebben het toestel niet op voorraad en hebben we geen indicatie wanneer deze op voorraad komt.

Om u niet langer te laten wachten hebben we dan ook besloten uw order te annuleren".

Echt te belachelijk voor woorden. Kom dan met een nieuw aanbod voor een telefoon die je wel op voorraad hebt. Zo moeilijk is het allemaal niet lijkt me? Waardeloze service en communicatie. Dus voor iedereen die ook al zo lang wacht, annuleer je omruiling maar gewoon zelf, want ze hebben de telefoons nodig voor pre-order klanten. 

7 Antwoorden
fransdepon
Explorer
Opties
Ik heb vandaag een mail gekregen dat ze geen vooraad hebben en nog even geduld moet hebben bij mij is het nu 3 weken dus hoop dat ze snel weer vooraad hebben
NikeO
Journeyman
Opties
Hier is ook de aankoop geannuleerd. Precies hetzelfde verhaal als Dina. Ik wachtte sinds 12 februari.
Maud112
Navigator
Opties

Belachelijk! En wat gaat er nu gebeuren?

0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Nu kan ik waarschijnlijk nog 5 weken wachten op de e-mail dat ze de order daadwerkelijk hebben geannuleerd en dan pas kan ik de verkoper bellen...
NikeO
Journeyman
Opties
Misschien plaats je dit bij het verkeerde topic?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI there, goedemiddag.

Dit is natuurlijk niet zoals het zou moeten gaan en kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt, Ik had dit ook graag anders gezien. Wat ik heb begrepen van mijn collega's is dat, wanneer je order geannuleerd is, dit via de verkoper zal worden opgelost. 

Wij vinden het natuurlijk ook erg jammer dat het zo lang heeft moeten duren!

Mijn oprechte excuses voor alle vertraging en het ongemak! Hopelijk heb je nu wel snel weer een nieuwe telefoon in je bezit.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Als het aan Samsung zelf ligt niet 😅 order is nog steeds niet geannuleerd dus in theorie kan Tmobile (de verkoper) nog niks voor mij betekenen. Heb in dit geval het geluk gehad dat mijn broertje op een andere afdeling werkt van Tmobile, waardoor ik de S22 groen nu een dag na zijn belletje, al in huis heb.