op 01-02-2023 04:41 PM - laatst bewerkt op 08-02-2023 11:13 AM door MartijnK
op 01-02-2023 06:14 PM
Goedenavond,
Heb je de netwerkinstellingen al gereset?
Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Als dit niet werkt zou ik even langs een servicepunt gaan of langs je verkoper. Het zou kunnen dat er wat mis is met het toestel. Ik heb zelf ook een S22 Ultra en heb overal gewoon vol bereik. Welke provider heb je trouwens?
op 01-02-2023 06:16 PM
op 03-02-2023 10:39 AM
Hi @RustOlive, goedemorgen.
Sinds wanneer ervaar je dit? En heb je jouw telefoon ingesteld met een back-up van je vorige telefoon? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Een andere mogelijkheid is om dit te testen met een andere provider welke gebruik maakt van een ander netwerk 😇
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 09-03-2023 11:49 AM
op 09-03-2023 11:49 AM
op 09-03-2023 02:46 PM
En wat zijn de bevindingen als je het toestel hebt opgestart in de Veilige Modus? Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus, zal dit veroorzaakt worden door een andere app.
op 23-04-2023 10:51 AM
op 24-04-2023 02:52 PM
Hi @steffie1999, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Groeten,
Martijn
op 19-05-2023 08:50 PM
Tja heb het probleem ook op T-Mobile, ben op vakantie met iemand die een 4 jaar oude Samsung low end heeft, en keer op keer betere dekking heeft dan ik.
In Andorra moest ik zelf haar telefoon gebruiken voor navigatie omdat ik geen dekking had.