Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levering s22 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2022 06:12 PM)
561 Weergaven
Axel100
Apprentice
Opties
Ik vraag mij af wanneer Samsung eens gaat leveren. Diverse malen app en telefonisch contact gehad. Daar werd telkens gezegd dat de levering onderweg zou zijn. Nu, zo'n 2 weken later. Nog steeds niets. Blijft op in behandeling staan. Wel goed in incasseren, maar leveren en communiceren is is moeilijk. Wanneer worden nu eindelijk mijn 2x s22 plus geleverd? Ik word er een beetje triest van!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Axel100

Zodra jouw levering klaar wordt gemaakt voor verzending krijg je van ons ook bericht. Op de woensdagen krijgen wij nieuwe voorraad binnen in het magazijn en zodra deze verwerkt is worden de openstaande bestelling klaargemaakt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond en welkom op het Samsung forum!

Welke kleuren heb je besteld en wat is het ordernummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Axel100
Apprentice
Opties
NL220626-20375717 en de kleuren zijn Sky blue en Graphite
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wanneer heb je ze besteld dan? Je weet dat dit exclusieve kleuren zijn? Met een levertijd van 3 tot 4 weken.

Screenshot_20220727-195353_Chrome.png
Axel100
Apprentice
Opties
Bestelling was op 26 juni jl.
0 Likes
Axel100
Apprentice
Opties
Bijna 5 weken geleden dus
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kans is groot dat je het snel in huis hebt dan! Ik zal het ook nog even voor je navragen hoe het zit. 5 weken is natuurlijk niet leuk.
Axel100
Apprentice
Opties
Dat is zeer onprettig. Vooral omdat er iedere keer in app en telefonisch wordt verteld dat ze binnen zijn en dan binnen 2 a 3 dagen bezorgd zouden worden. En dat al 2 weken lang.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja snap ik is zeker vervelend, dat betekent dan dat de voorraad voor deze week binnen is. Maar of jouw toestellen hier dan ook tussen zitten is niet te zeggen. Stom dat je wel bericht krijgt als het niet word geleverd.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Axel100, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan de bedoeling is. Ik zal bij mijn collega's van de webshop navragen wanneer we deze kunnen verwachten en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200