Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector aanbevelen

(Onderwerp aangemaakt op: vrijdag)
67 Weergaven
Jackieofficieel
Navigator
Opties

Hoi,

Ik gebruik momenteel de S24 Ultra, maar wil mijn S22 Ultra graag als back-uptelefoon bewaren. Omdat het een gebogen scherm heeft, heb ik er de afgelopen twee jaar geen screenprotector op geplakt — vooral omdat de vingerafdrukscanner dan vaak minder goed werkt.

Toch wil ik het toestel nu netjes en goed beschermd opbergen, en ben ik op zoek naar een goede screenprotector die compatibel is met de vingerafdrukscanner.

Hebben jullie aanbevelingen voor een betrouwbare screenprotector voor de S22 Ultra?
En is het bijvoorbeeld slim om bij MediaMarkt een ClearPlex folie te laten aanbrengen, of raden jullie iets anders aan?

Heb afgelopen week al bia Bol.com bij BTH screenprotectors laten bestellen allemaal doen ze het niet en ze hebben zo rare rondje erin

Alvast bedankt voor het meedenken!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EM20
Pioneer
Opties
Hallo Jackie,

Ik gebruik zelf een UV liquid screenprotector en ben daar echt heel tevreden over. Deze heb ik: 'Galaxy S22 Premium UV Liquid Glue 3D Tempered Glass Protector'.

Deze voelt aan als glas en dekt de gebogen randen volledig, ook de frontcamera en de vingerafdrukscanner zonder dat het stoort (geen cutouts). Het scherm krijgt wel een extra glossy uitstraling, dus daar moet je wel van houden. En je kan het moeilijk deïnstalleren.

Een bijkomend voordeel: als je al wat krasjes op je scherm had, worden die voor 90% opgevuld door de vloeistof. Echt magisch!

Ik had eerder ook eens zo’n protector met een uitgesneden rondje bij de scanner geprobeerd. Die heb ik na een dag alweer verwijderd. Bij de UV protector werkt de vingerafdrukscanner nog steeds prima, vooral als je tijdens het uitharden met het UV-licht even lichte druk uitoefent op de plek van de scanner.

Over ClearPlex kan ik je helaas niks vertellen, ik heb er zelf geen ervaring mee. Het is dus echt een trial en error. Hopelijk heb je hier wat aan. Zie foto voor hoe het er uitziet met deze screenprotector.CkFbHoj0ee.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
EM20
Pioneer
Opties
Hallo Jackie,

Ik gebruik zelf een UV liquid screenprotector en ben daar echt heel tevreden over. Deze heb ik: 'Galaxy S22 Premium UV Liquid Glue 3D Tempered Glass Protector'.

Deze voelt aan als glas en dekt de gebogen randen volledig, ook de frontcamera en de vingerafdrukscanner zonder dat het stoort (geen cutouts). Het scherm krijgt wel een extra glossy uitstraling, dus daar moet je wel van houden. En je kan het moeilijk deïnstalleren.

Een bijkomend voordeel: als je al wat krasjes op je scherm had, worden die voor 90% opgevuld door de vloeistof. Echt magisch!

Ik had eerder ook eens zo’n protector met een uitgesneden rondje bij de scanner geprobeerd. Die heb ik na een dag alweer verwijderd. Bij de UV protector werkt de vingerafdrukscanner nog steeds prima, vooral als je tijdens het uitharden met het UV-licht even lichte druk uitoefent op de plek van de scanner.

Over ClearPlex kan ik je helaas niks vertellen, ik heb er zelf geen ervaring mee. Het is dus echt een trial en error. Hopelijk heb je hier wat aan. Zie foto voor hoe het er uitziet met deze screenprotector.CkFbHoj0ee.jpg