Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleur instellen van Edge lightning

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 10:21 PM)
1339 Weergaven
mar97
Student
Opties

Weet iemand hoe ik de Edge Lightning per app de kleur kan veranderen? Door Android 13 is het veranderd voor apps zoals Instagram en Snapchat en wil het graag naar de kleuren hoe ik het eerst had... Graag hulp! 

Telefoon: S22+
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer ik de Edge lighting inschakel krijg ik bij een berichtje van WhatsApp en groene melding en vanaf de PlayStation-app een blauwe melding. Het lijkt er dus op dat Edge lighting de kleur van het icoon gebruikt. Je kan dit niet zelf toekennen. Wel kan je een kleur instellen wanneer er een bepaald woord wordt benoemd. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Julia Lente
Explorer
Opties
Ik heb dat ook. Na de update heb je over bepaalde apps geen controle meer met kleur. Voor de rest heb ik in edge lightning de kleur op automatisch staan. Op Snapchat na hebben alle meldingen de kleur van de app
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @mar97, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik zie deze optie niet staan bij zowel een S22 met Android 12 nog als bij de S22 Ultra met Android 13. 

Heb je misschien gebruik gemaakt van een launcher of thema? 

Wel kan je een melding instellen wanneer er een bepaald woord wordt vermeld 

Groeten,

Martijn

Groeten,

Martijn

mar97
Student
Opties
Hi Martijn,
Bedankt voor je bericht. Ik heb niks anders gedaan of aan de instellingen gezeten. Het enige wat ik gedaan heb is mijn lock screen achtergrond veranderen, maar zie geen relatie tussen de meldingen en mn lock screen background. Verder zijn alle andere apps nog hetzelfde en dus ook hun eigen kleur
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer ik de Edge lighting inschakel krijg ik bij een berichtje van WhatsApp en groene melding en vanaf de PlayStation-app een blauwe melding. Het lijkt er dus op dat Edge lighting de kleur van het icoon gebruikt. Je kan dit niet zelf toekennen. Wel kan je een kleur instellen wanneer er een bepaald woord wordt benoemd. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Diepe745
Navigator
Opties

MartijnK,

Probeer eens het volgende .Ga naar Instellingen Meldingen Popup stijl melding Edge Lighting Stijl en dan naar Kleur

Diepe745
Navigator
Opties
Ik heb in de Galaxy Store Edge Lighting Pro gedownload en gekocht € 2,14 daarmee kun je alle apps op je telefoon Edge Lightning op toepassen kleur ,tekst .Het werkt perfect.
0 Likes