Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Recent Album in de gallerij app

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 05:56 PM)
11312 Weergaven
yuna2010
First Poster
Opties

Ik heb sinds vandaag de samsung galaxy s22 ultra. Alleen als ik nu de galerij app open en ik maak foto's dan komt deze foto en in het mapje camera te staan en ook in een mapje "recent". Ik kan dit mapje met geen mogelijk verwijderen. Weet iemand hoe ik van dit recent mapje afkom. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Recent is geen echte map, maar een verzameling miniaturen van uw recente foto's. Je kunt het niet verwijderen, maar wel verbergen. Om het te verbergen, klik je op de 3 stippen in de rechterbovenhoek in de Galerij-app > Selecteer albums om weer te geven. Schakel de map Recents uit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Recent is geen echte map, maar een verzameling miniaturen van uw recente foto's. Je kunt het niet verwijderen, maar wel verbergen. Om het te verbergen, klik je op de 3 stippen in de rechterbovenhoek in de Galerij-app > Selecteer albums om weer te geven. Schakel de map Recents uit.

Ebbel
Journeyman
Opties

Ook ik heb sinds de update last van die recent map? Maar kan hem niet uitschakelen bah zo vervelend ik krijg het niet voor elkaar!! Ik heb een Galaxy Tab S6 Lite ..aub HELP.

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedeavond. Van wat ik heb gelezen over Samsung Communities (links hieronder vermeld), is het momenteel misschien niet mogelijk om de map Recent in Tabs te verwijderen of te verbergen. Ik heb geen Tab, kan deze dus helaas niet zelf controleren.

https://us.community.samsung.com/t5/Tablets/NEWLY-ARRIVED-quot-RECENTS-quot-folder-in-gallery-since-...

https://us.community.samsung.com/t5/Tablets/Hide-Recents-in-Gallery-app/td-p/2456630

Ik stel voor dat u dit meldt bij Samsung Support via Gallery-app> Instellingen> Contact opnemen.

0 Likes
Ebbel
Journeyman
Opties
Idd gemeld bij Samsung Support.Dank voor uw reactie
Ebbel
Journeyman
Opties
Oeps hij verzend mijn klacht niet " er is een fout opgetreden probeer het later ....grrrr morgen maar
0 Likes
MisterBrainy
Pioneer
Opties

Het mapje "Recent" in de galerij app van de Samsung Galaxy S22 Ultra bevat de meest recent toegevoegde foto's en video's, ongeacht in welke map ze zijn opgeslagen. Het is niet mogelijk om dit mapje te verwijderen, omdat het automatisch wordt gegenereerd door de galerij app.

Echter, je kunt wel voorkomen dat foto's en video's worden toegevoegd aan de map "Recent" door de instellingen van de galerij app aan te passen. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Open de galerij app op je Samsung Galaxy S22 Ultra.
Tik op de drie stippen in de rechterbovenhoek van het scherm.
Tik op "Instellingen".
Tik op "Galerij starten".
Schakel de optie "Recente inhoud" uit.
Als je deze optie uitschakelt, worden er geen foto's en video's meer automatisch toegevoegd aan het mapje "Recent". Het is nog steeds mogelijk om de meest recente foto's en video's te bekijken door te sorteren op datum in de galerij app.

Let op dat het uitschakelen van de optie "Recente inhoud" geen invloed heeft op de manier waarop foto's en video's worden opgeslagen in de map "Camera". Foto's en video's die zijn gemaakt met de camera van de Samsung Galaxy S22 Ultra zullen nog steeds worden opgeslagen in de map "Camera" en kunnen worden bekeken via de galerij app.

0 Likes
tirac
First Poster
Opties
Hoe gaat dit op de samsung s23ultra?, krijg het niet voor elkaar!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tirac, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En wat lukt er precies niet? Heb je ook de stappen gevolgd in dit topic?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_NXda6Xc
First Poster
Opties

Bedankt voor uw snelle reactie, 

Ik heb dat al geprobeerd maar het mapje recent staat er niet bij, ik heb een s24 ultra zowel bij de drie stipjes rechts boven en ook niet bij de instellingen in het menu rechts onder, en als ik de foto's wil verwijderen uit het mapje recent staat erbij dat het origineel worden ook verwijderd.

0 Likes