Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen recht op promotie na weggooien doos?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2023 01:45 PM)
1279 Weergaven
Bram123
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Voor het aanvragen van mijn 100 euro cashback op de s22 ultra zie ik als laatste stap in het proces dat ik een foto nodig heb van de streepjescode. Die doos kan ik nergens meer vinden, het stond in het aanschafproces namelijk nergens dat dit van belang was. Telefonisch wordt nu aangegeven dat ik dan geen recht meer heb op de cashback vanwege de "bijzondere voorwaarden" die ik op een of andere manier had moeten weten.

Dit kan toch niet waar zijn? Samsung is een gerenommeerd merk, ik had nooit verwacht dat die zo star en klantonvriendelijk omgaan met hun klanten. Ik kan op tal van manieren aantonen dat ik de telefoon in bezit heb, bv een foto van het scherm dat de EAN en IMEI toont (code *#06#). Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?

groet Bram

0 Likes
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Bakkertje1234 

Ik wil je bij deze mededelen om op je taalgebruik te letten. 

Op dit forum hebben we huisregels dus hou je daar dan ook gewoon aan.

https://eu.community.samsung.com/t5/ontdek-de-community/huisregels-voor-de-samsung-community/td-p/10...

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om in aanmerking te komen voor een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden van de actie. Wanneer je hier niet aan voldoet zal de aanvraag niet worden goedgekeurd, wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering in maken. 

Wellicht dat je met de verkoper nog in gesprek kan gaan m te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn  😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Annelies6
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik reactie gehad. Maar nog steeds hetzelfde probleem: ik heb geen streepjescode van de verpakking, alleen een digitale op de factuur. Graag neem ik deel aan de cashback actie. Hoe kan ik dit doen?

Met vriendelijke groet,

Annelies

0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties

Hoi Mootje,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de EAN code en het IMEI nummer opgestuurd naar Samsung, maar ze accepteren het alleen als het van de streepjescode op de verpakking is en die heb ik dus niet.

Met vriendelijke groet,

Annelies

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is helaas niet mogelijk om deel te nemen aan een promotie wanneer je niet voldoet aan de voorwaarden. Het insturen van een foto van de doos met de streepjescode is er hier eentje van, wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering in maken. Wellicht dat je met de verkoper in gesprek kan gaan om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties

Hoi Martijn, 

Bedankt voor je reactie. Ik ben met Belsimpel in gesprek. Helaas reageren zij niet meer op mijn laatste bericht en is inmiddels de deadline van de cashback actie verstreken. 

Zo te zien ben ik niet de enige die hier last van heeft. Ik zal de volgende keer beter opletten, maar voor nu vind ik het erg jammer dat er vanuit Samsung geen mogelijkheden zijn om toch mee te doen. 

Met vriendelijke groet, 

Annelies Poelen 

0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties

Hoi Bram, 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb geen doos met streepjescode, die heb ik nooit ontvangen. Wel de benodigde codes, maar ook ik loop tegen een dichte deur aan bij deze actie. 

Groetjes Annelies 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi Annelies,

Helaas staat belsimpel er om bekend dat zij grijze import toestellen verkopen. Dit betekend in simpele taal dat zij toestellen verkopen welke voor de buitenlandse markt bedoeld zijn en dus niet voor de Benelux. Bij deze dan ook de tip om dit soort dingen niet meer bij belsimpel te bestellen. (wie weet leren ze het dan eens af).

Wat betreft de promotie snap ik dat het vervelend is dat hier geen mogelijkheden zijn. Ik kan je wel uitleggen waarom niet. Grijze import is iets wat ze van uit Samsung niet willen promoten. Er is namelijk natuurlijk een rede voor waarom er voor verschillende landen "verschillende" toestellen zijn. Er zitten soms namelijk functies op welke in bepaalde landen niet goedgekeurd zijn door bijvoorbeeld de wetgeving. Een mooi voorbeeld hiervan is de Samsung health monitor app. Met deze app kan je een ECG en bloeddruk meting doen met behulp van je smartwatch. In sommige landen is dit niet goed gekeurd (joost mag soms weten waarom) en daar werkt deze app dus niet. Om het op je horloge te laten werken heb je zowel een toestel als een watch nodig bestemd voor de juiste markt. 

Bij grijze import kopen mensen dus niet een toestel met soms niet alle functies welke in jou land wel horen te werken. En het ergste is dat ze dit vaak niet weten omdat aanbieders zoals belsimpel hier niet eerlijk over zijn.😔

Bram123
Apprentice
Opties
Hoi Mootje, ik begrijp dat Samsung grijze import wil voorkomen en de EAN code wil controleren. Niets mis mee. Maar deze EAN staat ook op de factuur, dus dat zou dan toch voldoende bewijs moeten zijn?

Maar goed jullie standpunt is duidelijk dus ben ik inmiddels in gesprek met Belsimpel hierover op advies van Martijn. Hopelijk komt dat tot een goed einde maar het blijft een hele vervelende ervaring met Samsung zo..
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi Bram, 

Je hoeft geen jullie te zeggen hoor, ik werk niet voor Samsung en ben gewoon een forum lid, net als jij.

Ik snap je punt, maar helaas zegt een factuur vrij weinig. 
Je kan op een factuur van alles zetten wat niet per se met de werkelijkheid klopt, Dus moetje de daadwerkelijke code op je toestel hebben.  Simpelweg zegt dit alleen maar duidelijker hoe belsimpel de boel aan het belazeren is. 

Je vervelende ervaring is dan ook niet met Samsung, maar met Belsimpel. Zij hebben je misleid en het verkeerde product verkocht. 
Ik blijf het advies geven, maar koop niet je telefoon bij belsimpel. Goedkoper betekend zeker bij hun duurkoop.