Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid bij video's versturen via WhatsApp

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2022 01:41 AM)
3744 Weergaven
xxxYxxx
Apprentice
Opties
Hallo, 

sinds 7 of 8 maart ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy s22. Sinds dag 1 heb ik talloze foutrapporten verstuurd met mededeling dat de video's bij whatsapp zonder geluid worden afgeleverd zoals in groepsapps of status. Dit is zo een vervelend! Niemand die iets kan doen, wordt van kast naar muur gestuurd en hoor wel vaak dat ik moet wachten op de update. Inmiddels al 2 keer een nieuwe update uitgevoerd maar helaas niks werkt!! Het probleem blijft zich voordoen. Dit is echt niet leuk!!! Wie herkent dit en wat raden jullie mij aan? Iemand nog met hetzelfde probleem??? 

Help me out!!! 

( ps. Er is zelfs op afstand mee gekeken op toestel, whatsapp is al een keer verwijderd en opnieuw gedownload.,( backupp heeft het niet gedaan, ben alles verloren) ben al bij de winkel geweest via waar ik dit toestel heb gekocht, heb Samsung medewerkers al tich keer aan de lijn gehad. Heb al zoveel foutrapporten doorgestuurd.) ( Ik wil niet opnieuw toestel herstellen, want heb ook problemen bij back-uppen met dit toestel.) 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Aniekaniek
First Poster
Opties

Ik had precies dit probleem op mijn Samsung Flip 3. Maar alleen als ik video's in de galerij bewerkt en ingekort had. Je hoorde in het verkorte filmpje in de Galerij het geluid wel, maar via Whatsapp niet meer.

De oplossing hiervoor is: bewerkte filmpjes als kopie opslaan, en niet overschrijven. Dus: via de 3 puntjes rechtsonder -> 'Opslaan als kopie'.

Hopelijk is dit voor anderen ook de oplossing!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
xxxYxxx
Apprentice
Opties
Hi, Bedankt voor je reactie, ja ik hoor ze wel in mijn galerij. Maar zoals aangegeven niet bij/in whatsapp status of als ik deze verzend in groepsapps. heb zelf ook een berichtje gestuurd naar whatsapp en daar was dit blijkbaar ook wel bekend. Maar toch na al die updates ga je denken van, maar hoe dan??
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Tja bedrijven zullen een prioriteit aan bepaalde updates geven. Diegene wij melden zullen niet belangrijk genoeg zijn 😆
0 Likes
xxxYxxx
Apprentice
Opties
Waarschijnlijk jaaa...🤦🏼‍♀️
0 Likes
elyyy
Apprentice
Opties
Heeft er nog iemand problemen met WhatsApp? 
Als ik video's verzend valt het geluid altijd weg.
Terwijl overal mijn geluid aan staat . 
0 Likes
elyyy
Apprentice
Opties
Is het bij jou al opgelost? Want ik zit met het zelfde probleem
0 Likes
xxxYxxx
Apprentice
Opties
Nee, helaas....ik mag mijn toestel brengen naar Samsung en als dat niet wordt opgelost zou ik een nieuwe toestel mogen krijgen van mijn winkel waar ik het heb aangeschaft... echt vervelend...ik durf geen enkele Samsung meer aan als dit niet helpt.
0 Likes
elyyy
Apprentice
Opties
Hopelijk kunnen ze het in orde maken. WhatsApp zelf reageerde wel met dat ze er mee bezig zijn. Voor in de volgende update.
Bij mijn vorige samsung had ik nogthans geen problemen
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @elyyy 

Dit is een bekend probleem.

Je kunt het beste een foutrapport aanmaken en verzenden naar Samsung.

Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten. 

Een software update moet dit oplossen.

Contacteer Whatsapp ook en geef het door.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
elyyy
Apprentice
Opties
Ja heb ik gisteren gedaan .
Dank je voor de reactie. Groetjes
0 Likes