Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingen meer na update one ui 6.0

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 04:44 PM)
942 Weergaven
shari88
Apprentice
Opties
Mijn meldingen van onder andere whatsapp komen niet meer binnen via 4g na de update. 
Wel via wifi .

9 Antwoorden
shari88
Apprentice
Opties

Na de update van one ui 6.0 komen de meldingen van whatsapp etc niet meer binnen via 4G, wel via wifi.
Als de app geopend word komen ze binnen

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Kijk eens of Whatsapp niet perongeluk in sluimerstand staat of ultieme sluimerstand.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
shari88
Apprentice
Opties

Goeieavond , 

Deze instellingen staan allemaal goed. 

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Check eens of je gegevensbesparing ingeschakeld staat. Zo ja? Uitzetten

Anders de app verwijderen en terug installeren.1702118444216.jpg
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_XK9qM0y, goedemorgen.

Hebben de tips van @Patrick en @Jimboo84 je hierbij geholpen? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martij

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JennySp
First Poster
Opties
Na de laatste 3 updates sinds vorige week woensdag 13.december 2023 speelt WhatsApp niet meer audio berichtjes af op mijn autospeakers ook al staat Android Auto aan, enkel via BlueTooth apparaat dan speelt hij het geluid wel af . Wel lastig en dacht dat het probleem bij één persoon was op WhatsApp dus had ik hem even verwijderd maar dan zijn alle berichten plotseling ook weg ... hoe kan ik de back-up vanop mijn Interne opslag van mijn GSM gemakkelijk terug zetten?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @JennySp, bedankt voor jouw bericht! Als het probleem is ontstaan na een update, kan je een foutrapport indienen. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Heeft dat geen oplossing geboden? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
JennySp
First Poster
Opties
Beste Daphne, heb al meerdere malen mijn GSM heropgestart, maar lukt nog altijd niet om audio van WhatsApp af te spelen via Android Auto op de radiospeakers, enkel als de USB-kabel uitgetrokken is en via Bluetooth, maar dan zakt het geluid weer niet automatisch als je zo audio opneemt in de auto. Laatste update Android Auto was van 15/12/2023, maar het probleem is ontstaan sinds de Android UI update van 19/12/2023. WhatsApp volledig verwijderen en herinstalleren van de lokale was ook een huzarenstukje want elke dag verdwenen er berichten. Nu zegt WhatsApp zelfs dat pop-up meldingen in mijn huidige versie(14) zelfs niet meer beschikbaar zijn?!? Dus waar ligt het probleem nu juist?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JennySp ,

Bedankt voor jouw reactie. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes