Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid notifications meer op whatsapp na laatste update =(

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2024 09:00 PM)
927 Weergaven
lappy85
Journeyman
Opties
Na de laatste update hoor ik geen meldong meer bij binnekomende whatsapp berichten =((((
5 Antwoorden
Renegade1
Pathfinder
Opties
Ik heb hetzelfde voor maar bij Facebook. Is een probleem enkel bij sommige s23, ik zelf heb de s23 ultra.
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Nooit dit type probleem gehad. Herinstalleer de app eens en kijk alle notificaties na. S23 Ultra hier.
Check de Google Play Store reviews, sorteer op uw type toestel 1705341732391.jpg1705341732404.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo lappy85 ,

Bedankt voor jouw bericht. Bij Instellingen ---> Meldingen ---> App-meldingen. Hier kan je controleren of de meldingen aan of uit staat voor bepaalde Apps. Wanneer dit niet helpt kan je wellicht proberen de instellingen te resetten door te gaan naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---? Alle instell. resetten.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Members_nv4gg3S
First Poster
Opties

Heb je inmiddels al een oplossing? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn Samsung a53. Zowel in whatsapp als bij instellingen heb ik de meldingen aanstaan. Ik heb spaarstand voor batterij uitstaan. Heb geen beperkingen aanstaan en heb whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Ik zie pas dat ik een bericht heb als ik mijn telefoon open en soms zelfs pas als ik whatsapp open.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_nv4gg3S,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes