op 12-05-2022 10:21 PM
Heb een Samsung galaxy s22 Ultra en heb er hele mooie foto's mee gemaakt. Als ik deze op mijn mobiel afspeel zie ik in een soort Google maps wel waar ze genomen zijn. Op mijn computer zie ik de coördinaten helaas niet staan. Op mijn vorige Galaxy Note 9 zie ik de coördinaten namelijk wel staan als ik deze op de computer bekijk. Moet er nog iets worden aangezet of ......... ?
op 13-05-2022 09:45 AM
op 13-05-2022 01:27 PM
Hier heb ik geen foutrapport van en krijg verder ook geen foutmelding. Ik constateer alleen als ik de details bekijk van een foto die gemaakt is met een Samsung Galaxy S22 Ultra, er geen informatie te vinden is m.b.t. coördinaten die gewoonweg niet ingevuld staan. Als ik een foto bekijk gemaakt met mijn Samsung Note9 ik wel coordinaten zie staan. Die ik dan ook weer kan gebruiken in Adobe Lightroom Classic
op 13-05-2022 01:41 PM
op 13-05-2022 09:05 PM
op 14-05-2022 09:51 AM
op 14-05-2022 11:17 AM
Dank voor de antwoorden, alle instelling zoals Wesley aangeeft staan bij mij zo ingesteld. Het probleem zit hem meer als ik mijn foto's verplaatst naar mijn computer er geen coordinaten zijn ingevuld als ik bij details kijk. Op mijn telefoon zie ik als ik een foto opent wel een kaartje verschijnen waar de foto is genomen en als ik bij details kijk zie ik ook de plaats genoemd, dus de coordinaten zie ik op de telefoon wel staan. Zodra ik ze dus verplaatst naar een computer is deze informatie schijnbaar niet meer zichtbaar.
Voor alle duidelijkheid, ik heb geen problemen met mijn programma o.i.d. dus kan er ook geen foutmelding van krijgen om die op te sturen naar Samsung????
Ik bewerk mijn foto's na op de computer met Adobe software en dan is het tevens handig als ik in de informatie die bij foto's wordt weggeschreven ook de coordinaten zie staan zodat ik binnen deze Adobe software ook kan zien waar de foto's genomen zijn.
op 14-05-2022 11:45 AM
op 17-05-2022 07:14 AM
Hi @roberto39, goedemorgen.
Worden jouw foto's en video's ook gesynchronisserd via OneDrive of Google Drive? En zie je hier wel de informatie van de locatie terug als je een foto opent?
Groeten,
Martijn