Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

JBL Reflect Contour 2

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2022 08:12 PM)
909 Weergaven
Dany_1984_
Apprentice
Opties
Recent heb ik een Galaxy S22 gekocht. 
Wat ik erg jammer vind, is dat mijn telefoon niet mijn oortjes JBL Reflect Contour 2 kan vinden wanneer ik die wil verbinden via Bluetooth. 
Op mijn laptop kan die wel vinden en verbinden lukt ook. 
Een aantal suggesties die ik hier heb gelezen voor soortgelijke problemen heb ik geprobeerd.
Zo heb ik de netwerkinstellingen al gereset, maar helaas nog niet gelukt.
Kan iemand me hier mee helpen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rob62
Journeyman
Opties

Geen idee hoe ik een codec kan aanpassen. Andere oortjes en bluetooth devices koppelen goed en dat wil ik graag zo houden. De fabrikant is zo aardig om nieuwe oortjes op te sturen die hopelijk wel koppelbaar zijn. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Dany_1984_,

Goed dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd. Lukt het wel om jouw Galaxy S22 met andere Bluetooth apparaten te verbinden? Controleer of jouw smartphone en draadloze oordopjes voorzien zijn van de meest recente softwareversie. 

0 Likes
Dany_1984_
Apprentice
Opties
Hi Esma, bedankt voor uw reactie. Ja, het lukt wel met andere apparaten te verbinden maar met deze niet. Het draadloze oortjes hebben bluetooth versie 4.2. Waar kan ik het bluetooth versie van mijn smartphone vinden? Is het bij Instellingen-->info telefoon-->sotwaregegevens? Daar zie ik Versie One UI= 4.1. Is het dit?
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Bedankt voor de informatie. Je kunt inderdaad via Instellingen > Software Update controleren of er een update beschikbaar is. Zo te zien is jouw toestel al voorzien van de meest recente versie. 

Controleer of het wel lukt om in de veilige modus verbinding te maken: https://bit.ly/2JQrwvP. Heb je al geprobeerd om de oortjes te resetten?

0 Likes
Dany_1984_
Apprentice
Opties
Ik heb ze gereset, maar helaas zonder succes
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is er misschien een app van JBL nodig om de oortjes te verbinden? Staan de oortjes wel in pairing modus? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Je kan de bluetooth versie en codecs aanpassen via de ontwikkelaarsopties.
0 Likes
Rob62
Journeyman
Opties

Is het ooit iemand gelukt om jbl reflect countour 2 oortjes te koppelen aan een S22. Bij een S21 lukte het nog wel, maar mijn S22 ziet ze niet als ze in koppel mode staan.

0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Je moet de codec veranderen. Dan kan je alle soorten oortjes aan je telefoon koppelen.
0 Likes
Oplossing
Rob62
Journeyman
Opties

Geen idee hoe ik een codec kan aanpassen. Andere oortjes en bluetooth devices koppelen goed en dat wil ik graag zo houden. De fabrikant is zo aardig om nieuwe oortjes op te sturen die hopelijk wel koppelbaar zijn. 

0 Likes