op 24-05-2022 01:23 PM - laatst bewerkt op 30-05-2022 02:16 PM door MartijnK
Hoi Community
op 24-05-2022 03:37 PM
op 24-05-2022 03:54 PM
op 25-05-2022 07:49 AM
op 25-05-2022 09:23 AM
op 25-05-2022 12:28 PM - laatst bewerkt op 30-05-2022 02:17 PM door MartijnK
Ik heb hetzelfde probleem voor met mijn S22 Ultra en de Samsung Buds Pro(als headset).
Screenshot onderaan zijn de default settings van het Ontwikkelaarsopties menu. Ikzelf pruts niet in dat menuutje, ik gebruik het puur om te controleren hoe de standaard instellingen staan na telefoon installatie
Aangezien je al een reset hebt uitgevoerd kun je niet meer zelf doen. Installeer de Samsung Members app en stuur een Foutrapport naar de Samsung ontwikkelaars, dat zij het maar uitzoeken. Best een foutrapport sturen kort na dat je het probleem ervaren hebt.
Als de feedback op een foutrapport niet goed moest zijn stuur Samsung zelf, ook via de Samsung Members app, via hun Tekst Chat
op 13-06-2022 10:19 PM
Ik ervaar precies hetzelfde met mijn S22 ultra op een VW T6 Bluetooth carkit. Werkt gisteren met mijn Huawei P30 pro nog perfect klinkt het nu alsof mijn gesprekspartners robots zijn geworden. Daarbij als ik word gebeld en ik neem op maakt hij soms geen verbinding en hoor ik dus niets.. Paar keer opnieuw bellen of gebeld worden doet hij het wel. Echt kansloos
op 15-06-2022 08:40 AM
Hi @LionelDJ, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet heel erg handig. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?
• Is jouw telefoon up-2-date? En geldt dat ook voor de carkit?
• Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
• Maak je gebruik van Android Auto?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 17-06-2022 12:46 PM
Hallo MartijnK,
Bedankt voor je reactie.
De telefoon is volgens mij up to date. De carkit kan ik niet veel aan doen, is een standaard feature in de headunit van het voertuig, komt uit 2018. Nooit geen problemen mee gehad.
Netwerkinstelling gereset, probleem nog niet verholpen.
Ik gebruik geen Android auto.
Radio ook al helemaal gereset, werkt ook niet.
op 20-06-2022 09:38 AM
Hi @LionelDJ,
Kun je voor de zekerheid controleren of jouw toestel up to date is. Ga naar Instellingen > Software update.
Zou je het in de veilige modus kunnen testen? Ik ben erg benieuwd of dit een verschil uitmaakt: https://bit.ly/2ReyK2G.
Groetjes,
Esma