op 24-03-2022 05:33 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-10-2022 09:55 AM
op 23-05-2023 09:39 PM
Ik heb dit probleem ook met mijn S22 ultra. Het begon 3 weken geleden zonder verklaarbare redenen.
Mijn vrouw met haar S22 en dochter met S21 hebben dit probleem niet met dezelfde wagen. Het ligt met andere woorden niet aan de auto.
Bluetooth ontkoppelen en opnieuw instellen, herstarten, auto resetten,... nog steeds geraakt het niet opgelost.
Help, want die meldingen op Android Auto zijn vervelend tijdens het navigeren. (dekt bv Waze of Maps af)
op 24-05-2023 08:34 PM
op 25-05-2023 11:55 AM
Hi there, goedemorgen.
Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd om dit te verhelpen 👍 Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Daarnaast kan je dit ook aankaarten bij de app ontwikkelaar zodat ook zij dit kunnen onderzoeken 😇
Groeten,
Martijn
op 25-05-2023 01:36 PM
Het bericht van Patrick lees ik nu pas. Hij stelde voor:
Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Dit heeft bij mij geholpen!
op 26-05-2023 07:54 AM
op 26-05-2023 10:40 AM
Te snel victorie gekraaid. Was een dag ok maar sinds vanochtend weer dezelfde problemen.
op 26-05-2023 01:06 PM
Goedemiddag, @R1ck1 & @MrChiang
Dankjewel voor de terugkoppeling 👍 Omdat dit helaas geen verschil heeft gemaakt kan je via onze Members-app een foutrapport indienen. Probeer dit zo snel mogelijk te doen wanneer dit issue zich voordoet, mijn collega's van het R&D team ontvangen dan een log samen met de software informatie van jouw telefoon en kunnen dit dan verder onderzoeken. Mocht dit met een software update vanuit ons kunnen worden verholpen dan zullen wij deze ook zo snel mogelijk uitrollen, daarnaast is het ook goed om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaars zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.
Groeten,
Martijn
op 16-06-2023 06:16 PM
op 19-06-2023 02:39 PM
Hi @R1ck1, goedemiddag.
Heb je dit gedaan via de Members-app of heb je dit via de Android Auto-app gedaan?
Via de Samsung Members-app kan je een foutrapport indienen, jouw telefoon stuurt dan ook een log mee naar de collega's van het R&D-team om hier een beter beeld van te krijgen. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, bij het kopje Feedback verzenden zie je ook de mogelijkheid om eerder verzonden feedback in te zien. Via Android Auto kan je via de 3 puntjes rechtsboven een foutrapport of feedback indienen, dit zal vermoedelijk ook gekoppeld zijn aan je Google Account.
Groeten,
Martijn