Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2022 05:33 PM)
3256 Weergaven
IvarB
Explorer
Opties
De Bluetooth verbinding valt regelmatig weg in de auto. De S22 Ultra geeft aan dat hij nog verbonden is, terwijl de auto 'Opnieuw verbinden' aangeeft. Beide apparaten lossen het zelf niet op, dus moet zelf de bluetooth uit- en inschakelen. Het probleem doet zich pas voor sinds 2/3 weken denk ik.
0 Likes
Spring naar oplossing
26 Antwoorden
R1ck1
Journeyman
Opties
Ik heb dit via de members app gedaan.
R1ck1
Journeyman
Opties
Helaas heb ik meerdere fout rapporten gestuurd maar komt er weinig reactie op. Ik kom daar helaas ook niet verder mee.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen wij hiervoor ook een software update uit. Met het indienen van een foutrapport krijgen mijn collega's hier een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Ook kan je via de Members-app je eerder ingediende foutrapporten of suggesties inzien om te kijken of daar een update op is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
R1ck1
Journeyman
Opties
Hoi Martijn. Van de 3 rapporten is er 1 met een tegenvraag beantwoord. Hier kan je geen direct antwoord op geven. Er wordt gevraag om het vinkje systeem gegevens ook aan te zetten maar die staat en stond al aan.. Vandaar dat ik meerdere rapporten er achteraan heb gestuurd incl. Een verhaal met alles wat ik al geprobeerd heb. Gr
R1ck1
Journeyman
Opties
Ik heb al als ik me niet vergis vanaf de S3 een Samsung S of Note mobiel. Nu rij ik door problemen met de mobiel in de hand en de carkit afgekoppeld. Misschien toch tijd om de overstap naar een IPhone te maken.?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@R1ck1 

We zouden het erg jammer vinden als je ons zou verlaten. Via de Members-app kan je een foutrapport indienen zodat mijn collega's van de R&D-afdeling dit verder kunnen onderzoeken. Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden opgelost wordt deze uiteraard ook zo snel mogelijk uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit ook aan te kaarten bij de fabrikant van het carkit-systeem, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken. 

Rijd voorzichtig 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
R1ck1
Journeyman
Opties
Voor mensen met het zelfde probleem. Ik heb uiteindelijk de reactie gekregen dat het een bekend probleem is bij volkswagen, Seat en Skoda met de S22 en S23. Betreffende Android auto. En dat de oplossing vanuit VW moet komen. Echter heb ik geen Android auto (WiFi) probleem maar carkit (bluetooth) ik heb gebeld met Samsung en die hebben me gevraagd mijn S22 ultra in veilige mode te starten en daarmee te testen. Ik heb dat gedaan en toen had ik het probleem niet meer. Daarna mijn telefoon weer normaal gestart. Helaas stond die meteen helemaal in de war. Alle widgets etc weg etc. Dat moest ik inclusief mail etc opnieuw instellen. Echter blijft alles nu al 2 weken goed werken. 🥸 Daar ben ik dus heel gelukkig mee maar weet nog steeds niet wat de oorzaak is geweest. Ik hoop dat dit andere mensen helpt want het heeft mij maanden frustratie gekost. Groeten Rick