Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Betaling cashback na bevestiging

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2023 08:26 PM)
307 Weergaven
Members_43HgmDo
Apprentice
Opties

Hallo,

Het is al bijna een maand geleden sinds ik een email gekregen heb dat het geld binnen enkele dagen terugbetaald wordt. Ondertussen niets te zien op de rekening..kan dit even nagekeken worden?

Met dank

Daniel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_43HgmDo
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb het probleem gevonden. Het geld is blijkbaar op mijn andere rekening gestort geweest... Mijn excuses ik had dit niet gezien/verwacht. Normaal gezien had ik een andere rekening geregistreerd voor de terugbetaling.

Met dank,

Daniel 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je het registratienummer niet vermeldt wordt het lastig 😉 Misschien kun je dat even posten.

Meestal duurt een cashback 6 tot 8 weken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_43HgmDo
Apprentice
Opties

Hallo,

Excuses. Vergeten te vermelden 😀

BEL8614538WDCLN

MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_43HgmDo 

Hi Daniel, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat er eind februari een mail is verstuurd wat de betaling aangaat en omdat je aangeeft dit nog niet te hebben ontvangen zal ik bij mijn collega's navragen wat de status is hiervan. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_43HgmDo, goedemorgen.

Van mijn collega's heb ik een terugkoppeling gehad gehad dat de cashback op 28 februari naar je is overgemaakt. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) om de gegevens te vergelijken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Members_43HgmDo
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb het probleem gevonden. Het geld is blijkbaar op mijn andere rekening gestort geweest... Mijn excuses ik had dit niet gezien/verwacht. Normaal gezien had ik een andere rekening geregistreerd voor de terugbetaling.

Met dank,

Daniel