Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren van S22 naar Synology Nas 220+

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2023 04:20 PM)
654 Weergaven
RimRam
Journeyman
Opties

Volgens mij moet het mogelijk zijn dat door mij gemaakte foto's automatisch op mijn nas komen.

Misschien weet iemand daar een handige manier voor

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Ik zou gewoon de gratis Synology Photos app gebruiken. Die is er voor gemaakt 🙃

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synology.projectkailash

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
abbaumgarten
Explorer
Opties
@martijn Dank voor je reactie. Ja, telefoon is up-to-date. Heb de Synology Drive app ook opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. Vervolgens heb ik een andere app, DS file, ook van Synology, geïnstalleerd. Hiermee is mijn probleem opgelost. Deze app werkt bovendien sneller dan de Drive app. Ik heb hierover geen contact gehad met de ontwikkelaar. Hopelijk leest deze dit bericht.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Ik zou gewoon de gratis Synology Photos app gebruiken. Die is er voor gemaakt 🙃

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synology.projectkailash

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @mollie319 ,

Een goeie 👍, maar die zorgt voor automatische back-ups. Dat is anders dan synchroniseren.
Een back-up kun je gebruiken om je bestanden terug te krijgen bij beschadiging of verlies. Synchronisatie gebruik je om twee of meer devices dezelfde bestanden met dezelfde inhoud te geven.
Het is even onduidelijk wat de TS precies bedoelt 😉..

signatureee
Groet, Dick

RimRam
Journeyman
Opties

Oooooo sorry voor het eventuele misverstand!!  Blijkt dat ik een dummy ben hahahaha....Ik wil dat de foto's automatischvan S22 naar mijn nas gaan zodat ze niet verloren gaan !  Of dat synchroniseren heet of automatische back up.....sorry

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @RimRam ,

Geen probleem! In dat geval kun je het beste het advies van @mollie319 opvolgen.

Succes en fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

abbaumgarten
Explorer
Opties
Sinds kort wordt de nas Synology niet gesynchroniseerd met de Drive Synology App op mijn telefoon. Suggesties om dit op te lossen, worden zeer verwelkomd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@abbaumgarten 

Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar zelf?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
abbaumgarten
Explorer
Opties
@martijn Dank voor je reactie. Ja, telefoon is up-to-date. Heb de Synology Drive app ook opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. Vervolgens heb ik een andere app, DS file, ook van Synology, geïnstalleerd. Hiermee is mijn probleem opgelost. Deze app werkt bovendien sneller dan de Drive app. Ik heb hierover geen contact gehad met de ontwikkelaar. Hopelijk leest deze dit bericht.