Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Beller-id en anti-spambeveiliging niet aan te zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 10:21 PM)
3162 Weergaven
Marcvane86
Pioneer
Opties
Hallo, ik bij overgegaan van een Samsung S10e naar een S22 maar krijg de functie beller-id en anti-spambeveiliging niet meer ingeschakeld. De optie staat wel bij telefoon->instellingen maar blijft uitgegrijsd. Het Smart call gedeelte kan ik dus helaas niet gebruiken. Ik ben niet van provider (KPN) gewisseld en gebruik dezelfde Sim card als in de S10e.

Wie o wie kan me helpen de functie weer aan te krijgen want dat is o zo makkelijk.
39 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

S22 Ultra hier met KPN en het werkt gewoon. Als het bij iemand niet werkt dan foutrapport indienen.

Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik wel, maar ik heb T-mobile 😉
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
Tja het kan bijna niet provider specifiek zijn. Hopelijk heb ik van de week tijd voor een bezoekje samsungstore Breda. Vorige week in Haarlem opzoek geweest maar die bestaat niet meer helaas. Al staat het nog wel op de site van samsung
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
Dit heb ik inmiddels ook gedaan kijken of daar wat uitkomt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
Dit was helaas niet mogelijk volgens klantenservice ivm de aard van het probleem. Vervolg en oplossing volgt verder op in losse post in dit topic.
0 Likes
Oplossing
Marcvane86
Pioneer
Opties
Vandaag bij Samsung servicecenter Breda geweest. Na compleet nieuwe firmware flash nog altijd het probleem aanwezig. In hun toestel werkte het wel en de engineer vond mijn toestel erg warm tijdens normaal gebruik. Hij gaf aan nu anderhalf uur geen oplossing te hebben en gaf het advies om voor garantie bij coolblue een nieuw toestel te halen.

Zo gezegd zo gedaan, op naar Tilburg Coolblue. Die vonden het een apart verhaal, gingen wat websurfen kwamen daar mijn berichten hier en op kan forum tegen en wisten het verder ook niet. De uitleg van Samsung engineering was nog niet voldoende voor een ruil.
Aangedrongen op mijn simkaart in de demo S22 te steken om te laten zien of het dan wel aangaat.
En ja hoor het werkt gelijk, daarna kreeg ik binnen een paar tellen een nieuw toestel door de 30 dagen niet goed regeling ging dat met creditfactuur en nieuwe factuur super. Direct daar samen uitgetest en jah hoor het werkt out of the box.

Net met angstzweet op m'n rug geupgrade naar Android 13 met de laatste updates en gelukkig het werkt nog steeds.

Het was dus echt een hardware issue op die S22.

Klein geluk bij een ongeluk is nu dat ik nu door de nieuwe telefoon en nieuwe factuur gebruik kan maken van de cashback actie van Samsung om 100 euro korting te krijgen. Die net ingeschoten nu hopen dat ie approved wordt.

Groet Marc
wallywally
Explorer
Opties

Ik heb het uitgeschakeld , maar nog wordt mij verhinderd om naar een 0900 nummer te bellen , het inschakelen van spam en bellers id gaat probleemloos op mijn samsung s23

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hierover ook al contact gehad met je provider? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
68Franci
Journeyman
Opties
Ik heb S23 ultra maar vanaf het begin werkte het bij mij ook niet, nog steeds niet niets trouwens heb alles al gedaan. Niets helpt heb maar externe app gedownload anti spam
0 Likes