Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2024 08:54 PM)
899 Weergaven
isogirl
First Poster
Opties

Ik heb n s22 deze is na de opdates van qui van samsung ook veel sneller leeg en de telefoon heeft kuren doet vanzelf t geluid van de oproepen zachter of op tril gaat soms uit terwijl je ergens mee bezig bent hiervoor nooit geen last ook m'n broer en zn zoon die n samsung hebben ervaren dit vooral het snel leeggaan van de batterij

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @isogirl,

Bedankt voor jouw bericht, Wanneer de issue er ook is na het herstarten van de S22, raden we aan de het cachegeheugen te verwijderen via het recoverymenu. Schakel hiervoor jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
kishi
First Poster
Opties
Ik ervaar zelf nu ook dat sinds die april update me telefoon sneller leeg is wat ik normaal wel zoiezo 10u mee kan doen en nu soms 4 uurtjes-.- zo frustrerend aangezien je niet continu je telefoon kan opladen. Heb net uur geleden opgeladen even me telefoon gebruikt en nu al 18 procent wtf? Wat ik nooit eerder had meegemaakt...heb alles gedaan war veel energie verbruikt, maar niks helpt. Het ligt echt aan de laatste update want daarvoor geen problemen ervaren.....
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kishi,

Ik heb jouw post over dezelfde antwoord beantwoord.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes