Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

5g internet tijdens het bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2022 12:32 AM)
3200 Weergaven
TimH1994
Apprentice
Opties
Ik heb het probleem waar de Vodafone winkel etc niet uitkomen en Samsung ook niet. Die verwees mij hier door. Als ik bel heb ik geen 5g verbinding meer of 4g. De optie bellen via 4g heb ik niet in de instellingen. Reset netwerkinstellingen en fabrieksinstellingen gedaan. Software updates etc. Met de Samsung s20 had ik het niet en de s22 nu wel.

Wie weet de oplossing?
0 Likes
24 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Vreemd! Ik heb ook de S22 Ultra en heb dit niet dus het lijkt mij geen software probleem. Zou je eens je Simkaart in het andere simkaart slot kunnen doen? Ervaar je dan nog steeds problemen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
TimH1994
Apprentice
Opties
Goedemorgen, bij een ander toestel niet de s20 die ik had. Dus verwacht telefoon gericht. Deze is net 2 a 3 weken oud
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dat vertelde je, heb je mijn manier al geprobeerd?
TimH1994
Apprentice
Opties
Ja geprobeerd werkte niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > verbindingen > Mobiele netwerken > staat bellen via 4g aan?

Zorg dat je dit aanzet.

De volgende stap is testen met een andere simkaart in je toestel, werkt het dan wel?

Dan als tweede test, stop jouw simkaart in een ander toestel. Laat hier ook even het resultaat van achter.Screenshot_20220615-092612_Call settings.jpg
TimH1994
Apprentice
Opties
Die optie heb ik niet staat er niet in kijk maar
0 Likes
TimH1994
Apprentice
Opties
Zie bijlageScreenshot_20220615-093610_Call settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zou je wel moeten hebben, ik heb dezelfde telefoon en heb het ook.

Is je toestel wel up 2 date?

Waar is het toestel gekocht?

Ga eens naar instellingen > over telefoon > softwaregegevens > en maak screenshots van alles daar en post die.
TimH1994
Apprentice
Opties
Gekocht bij Samsung en uiteraard up to date zoals ik al vermelden. Zelf systeembeheerder.
0 Likes