Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij S22 ultra snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2022 12:34 PM)
3622 Weergaven
Julian1993
Apprentice
Opties

Beste community  leden 

Ik ben nu een week in het bezit van mijn nieuwe S22 ultra 256gig, maar ben erg ontevreden over de batterij duur. Nu heb ik vanalles opgezocht wat evt oorzaak kan zijn maar wordt er niet echt wijzer van, dus hoop hier een duidelijk antwoord te kunnen krijgen!

Ik kan met een 85% echt amper een halve dag doorkomen...

Screenshot_20220615-122454_Device care.jpg

 ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil heel graag het toestel houden maar dit vind ik echt absurd..

Groetjes Julian

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik heb zelf ook een S22 Ultra en heb hier behoorlijk wat over geschreven hier op de community.

Ik wil je graag helpen want je kan wel degelijk richting 36 uur doen met 1 accu.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Ik hoop dat je hiermee je scherm aan tijd wat kunt verbeteren🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Julian1993
Apprentice
Opties

@Patrick  schreef:
Goedemiddag,

Ik heb zelf ook een S22 Ultra en heb hier behoorlijk wat over geschreven hier op de community.

Ik wil je graag helpen want je kan wel degelijk richting 36 uur doen met 1 accu.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Ik hoop dat je hiermee je scherm aan tijd wat kunt verbeteren🙂

He Patrick,

Ik heb grotendeels van je stappen opgevolgd, behalve de spaarstand, merk meteen dat het scrollen stuk minder soepel gaat, maar rest van de stappen wel gedaan dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat! 

Thanks tot zover! 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Spaarstand beperkt je tot 60hz dat klopt wel en dat is een persoonlijke keuze🙂

Als je ook de animaties via ontwikkelaars opties uitzet merk je er echt niks van qua soepelheid na 2 dagen weet je niet anders meer en het voegt meerdere uren toe aan de batterijduur. Maar dat mag je helemaal zelf weten of je dat wel of niet wilt🙂
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En hoe gaat het nu met je batterij?
DHJ1982
Voyager
Opties
Allemaal doekjes voor het bloeden. Hoort gewoon niet bij een 'Ultra' toestel. Samsung heeft gewoon stilgezeten op batterij vlak de laatste jaren en het is onacceptabel voor zo'n duur toestel met een 5000 (!) Mah batterij.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen idee waar je het over hebt. Het toestel haalt meteen uit de doos al 8 a 8.5 uur scherm aan tijd. Het ligt er maar net aan hoe de gebruiker ermee omgaat en wat erop wordt geïnstalleerd.
DHJ1982
Voyager
Opties
Totale onzin. Alles staat uit bij mij. Geen GPS, geen 5G, etc. Zelfs in developer settings heb ik de optie aan staan op apps af te sluiten die niet gebruikt worden. Zie m'n screenshot. Dit was op WiFi met 50% helderheid. Als ik buiten zou zijn met GPS en 5G haal ik nog geen 4 uur schermtijd. mijn gemiddelde schermtijd is 5 à 5,5 uur. Helemaal aan het begin haalde ik nog wel eens 7 uur, maar 8/8,5 wat jij zegt is echt een leugen, mits je spaarstamd aan hebt staan en alles eraan doet om batterij te besparen.Screenshot_20220702-131054_Device care_16910_1656763854.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee hoor, die van mij haalde direct uit de doos 8.5 uur zonder spaarstand.

Misschien is het handig om in je eigen topic te posten in plaats van hier. Ik wil graag me best doen om te kijken of het voor jou mogelijk is om ook een goede scherm aan tijd te krijgen.
0 Likes
Julian1993
Apprentice
Opties

Hi Patrick,

ben het helemaal eens met DHJ1982, het hoort niet zo te zijn dat je maar krap 5uur schermtijd kan halen met z’n high end smartphone en dan je telefoon op lagere settings moet zetten! Snap ook niet al die reviews en test dat de telefoon wel lang met z’n batterij doet..

Al met al heb ik na een week de S22 terug gebracht en geruild voor een iphone 13 pro max. Een wereld van verschil, met ‘normaal’ gebruik kan ik 2 dagen met de batterij doen! En bij echt zwaar gebruiken krijg ik hem met moeite einde vd dag leeg, en dat alles op hoogste settings, 5G ect ect..

Ik kan meer mensen aanraden om naar de iphone te kijken, ik was bang om de overstap te maken van Android naar iOS, maar het is echt goed te doen en ik wil niet meer terug en ben echt zeer tevreden over m’n toestel!

Ik wil je bedanken voor het mee denken Patrick maar Samsung heeft een klant verloren, en nog 1 in de toekomst (Vriendin)

Groetjes Julian

0 Likes