Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2021 12:22 PM)
537 Weergaven
kyrah07
First Poster
Opties
Hallo gisteren een software update pp mijn telefoon gehad. Sindsdien lopen heel veel apps vast. Hoe dit op te lossen. HELP
0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Meestal een maand tot de volgende. Aangezien er zoveel mensen klagen hierover ga ik er vanuit dat het snel word opgelost. Helaas heb ik geen datum. Ik hoop deze maand.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Eric P
Explorer
Opties

Laten we het hopen, want dit is geen doen met dit apparaat.

Bedankt voor je antwoorden. Ik ga naar het nestje. Weltrusten

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Weltrusten.
0 Likes
ox73gemini
First Poster
Opties
Na update van toestel, van de week ging me s22 af. Een hoog geluid. Ik pak de smartphone uit tas. Ik zie 112. Ik drukte meteen uit. En meteen daarna weer, ook nu weer uitgedrukt. En toen kwam de camera na boven. Dit alles geheel ongevraagd.
Verder op internet gelezen dat dit bij meerdere mensen is voorgekomen. Zelfs op verschillende toestellen.

Iemand vraagt of je verantwoordelijk bent voor onnodig 112 bellen. Antwoord ja. Daar ben ik het dus niet mee eens. Want door de software makers kan dit een boete of gevangenis straf opleveren. Als of toestel bij vervoer niet 5x of meerdere keren op sos knop of dergelijke geraakt kan worden.

Ik heb na zoeken de sos uitgezet. Echter bij afsluiten staat deze er nog. En die kun je ook niet verwijderen.

Kun je de developers bereiken of algemeen klacht indienen daar.

Want ze zitten weer is gruwelijk te slapen met deze onnodige update punt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Zo bereik je de ontwikkelaars.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ox73gemini, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we een nieuwe software update uit. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je telefoon zomaar een telefoongesprek start. 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes