Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2021 12:22 PM)
540 Weergaven
kyrah07
First Poster
Opties
Hallo gisteren een software update pp mijn telefoon gehad. Sindsdien lopen heel veel apps vast. Hoe dit op te lossen. HELP
0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Helaas gebeurd het wel eens dat er na een grote Android update dit soort problemen ontstaan. 

Ik zou even een goede backup maken en daarna een fabrieksherstel doen.

Als er daarna nog problemen zijn kun je via de Members app een foutrapport verzenden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben geen servicepunt he, ik ben gewoon een forumlid net als jij. Ik weet uit ervaring dat als er na een update problemen zijn dat 99% van de tijd een fabrieksherstel deze problemen oplost.

Ik probeer mensen te helpen.
Eric P
Explorer
Opties

Fabrieksherstel gedaan, problemen aantal dagen opgelost, maar komen dan weer terug.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kwamen de problemen terug nadat je bepaalde apps installeerde? Niet alle apps zullen al helemaal goed werken met Android 12. Misschien sommige apps tijdelijk niet gebruiken?
0 Likes
Eric P
Explorer
Opties

Patrick. Ik heb deze dure aankoop niet gedaan om tijdelijk bepaalde apps niet te gebruiken. Ik wil graag een oplossing. Als je de helpdesk belt, ben je zogenaamd de enige met dergelijke problemen, maar internet en deze community staat er vol mee. Kort gezegd: Android 11 werkt probleemloos, sinds update Android 12 alleen maar problemen. Dus laat Android of Samsung zorgen voor een oplossing.

(PS: ik kan dit bericht alleen in sturen door op laptop in te loggen op de community. Als ik via de foon wil reageren op je berichtje, doet ie niks, server problemen zegt ie dan)

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik probeer alleen maar te helpen, totdat er een update komt die dit oplost. Dus je zult het met de tips moeten doen👍🏼
0 Likes
Eric P
Explorer
Opties

Ik snap jou ook wel Patrick, ik weet dat je alleen probeert te helpen, waarvoor dank. Maar ik vind deze problemen nu al veel te lang duren. Hoe lang hebben we de update en de problemen al? Kan niet meer terugvinden wanneer de update is geïnstalleerd, maar volgens mij toch al een week of 3 geleden. Wat was ik blij toen de update kwam, maar achteraf...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Na zo'n update gaat er eerst tijd overheen totdat de gebruikers via de Members app foutrapporten indienen ( hoe meer over  1 bepaalde bug hoe beter) en dan moeten ze het oppakken en het fixen en zorgen dat het in een volgende update komt. Ik wou dat ik het kon versnellen voor je maar helaas.

0 Likes
Eric P
Explorer
Opties

Dat kun jij ook niet, dat begrijp ik. Heb jij hier ervaring mee? Enig idee hoe lang zoiets kan duren voor er een update komt?

0 Likes