Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 plus start elke keer opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2021 11:01 AM)
3916 Weergaven
bertvdveen
First Poster
Opties

ik heb nu een paar weken de S21 plus maar hij start elke keer opnieuw op weet iemand wat daar de oorzaak van is.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stella_D
Journeyman
Opties

Het word hulp op afstand ben ik bang..

Groet,

Stella

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
DIZZKY
Pioneer
Opties
Als het elke dag op het zelfde tijdstip gebeurt is het waarschijnlijk deze instelling:

Instellingen > Batterij en Apparaat Onderhoud > 3 puntjes > Automatiseringen > Automatische opnieuw opstarten op ingestelde tijd.

Als je die uitzet zou het opgelost moeten zijn.

Laat maar weten of het luktScreenshot_20210731-235415_Device care_16189.jpgScreenshot_20210731-235330_Settings_16183.jpgScreenshot_20210731-235346_Device care_16185.jpg
bertvdveen
First Poster
Opties

hoi 

dat had ik ook al geprobeerd maar dat staat uit dus daar kan het denk ik niet aan liggen. dus hij start nog steeds elke keer op. het is ook niet dat hij elke keer op het zelfde tijdstip opstart.  dus als je nog een idee heb hoor ik het graag.  alvast dank GR

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @bertvdveen,

Heb je al gekeken of je toevallig een Bixby Routine hebt ingeschakeld? Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2IDuHaH

Laat je weten of dat de boosdoener was? 👍

rsz-846676
0 Likes
Stella_D
Journeyman
Opties

Hallo,

Is dit probleem al opgelost? Ik heb ook sinds een paar weken S21+ en in het begin was het meerdere keren op een dag.. Opnieuw opgestart, gereset.. Toen 1 x per dag. Na een update dagenlang niet. En nu weer sinds 2 dagen 😞 .. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Stella_D, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helepn je dan ook graag verder.

Misschien een overbodige vraag maar staat de optie voor het automatisch opnieuw opstarten wel uitgeschakeld? Ga naar: Instelllingen > Batterij en Apparaatonderhoud > 3 puntjes rechtsboven > Automatische Instelling.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stella_D
Journeyman
Opties

Hallo,

Alles wat hierboven staat heb ik gecontroleerd.. Alles staat uit.

Sinds ik dit berichtje heb gedaan is het bijna dagelijks gebeurd of 2/3 x op een dag.. Vlak voor en na een update stopt het voor 1/2 dagen en dan begint het weer opnieuw.. Het gebeurd sowieso bijna elke nacht en soms overdag ook. Ik weet het niet meer..

Groetjes,

Stella

0 Likes
bertvdveen
First Poster
Opties

hoi Stella

ik heb mij S21 terug aar de winkel gebracht daar hebben ze hem opgestuurd en bij mij was het iets op de printplaat wat contact maakte met de binnen kant van de achterkant. dit hebben ze verholpen en zat onder de garantie. nu doet hij het weer perfect.

ik hoop dat je hier iets aan heb

gr bert

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Stella_D.

Heb je nadat je je telefoon hebt gereset ook een back-up teruggezet? Wanneer je je telefoon reset is het belangrijk om een back-up te maken maar wacht met het terugzetten hiervan en stel je telefoon in als nieuw en installeer je apps één voor één vanuit de Google Play Store.

Als je gaat naar Instellingen > Algemeen > Resetten dan staat ook hier een optie voor het Automatisch herstarten, staat deze ook uit?

Maakt dit alles geen verschil dan hebben we ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Kijk hier voor meer informatie over Hulp op Afstand

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stella_D
Journeyman
Opties

bedankt voor de tip!