Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuigstand sinds systeemupdate

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2021 10:23 PM)
7078 Weergaven
Debbiedl
Student
Opties
Wie kan me helpen?! 
 Ik zit met een probleem van mijn Samsung s10 lite . Sinds mijn allerlaatste update vliegt mijn gsm de hele tijd in vliegtuigstand zodra ik het huis verlaat en mijn gewone WiFi wegvalt waardoor ik dus buitenhuis niet.kan bellen of gebeld worden.
Ik heb een 3 tal dagen geleden een hard reset gedaan , dus echt terug naar fanieksinstellingen maar dit heeft dus niet geholpen ? Wat moet ik hier nu mee. De vliegtuigmodus kan je niet aan of uit klikken want is lichtblauw en hier kan je dus niks mee.
image

0 Likes
50 Antwoorden
Members_wnqqhHB
First Poster
Opties

hoi Martijn, dank voor jouw reactie. Vliegtuigstand blijft lichtblauw wat ik ook probeer 😞

0 Likes
Members_eKFlKhL
First Poster
Opties

Hier ook met een samsung a72. Moet toch niet zo zijn dat je niet eens je telefoon uit kan zetten en hem daarna niet meer kan gebruiken. Fout ligt dus in het systeem. Maar gaat samsung dit ook oplossen of mag je het uitzoeken

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_eKFlKhL, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig zal er ook een update worden uitgerold.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je zelf al wat geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
BerreLingier
First Poster
Opties

Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden? Ik heb dit sinds vandaag op A70. Ik startte mijn toestel op en sinds dien geen bereik meer door vliegtuigstand

0 Likes
BerreLingier
First Poster
Opties
Mijn vliegtuigstand staat aan sinds ik mijn gsm opnieuw heb opgestart. De knop zit "geblokkeerd" tussen aan en uit. Kan ik hier iets aan doen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_qYhfhdg

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
BerreLingier
First Poster
Opties
Ik heb dit reeds geprobeerd. Dit hielp niet. Ook fabrieksinstellingen werkte niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kan je de vliegtuigstand wel uitschakelen? Lukt dit wel als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

0 Likes
BerreLingier
First Poster
Opties
Dit heb ik ook reeds geprobeerd en ook in de veilige modus blijft de vliegtuigstand half aan staan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

0 Likes