Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuigstand sinds systeemupdate

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2021 10:23 PM)
7099 Weergaven
Debbiedl
Student
Opties
Wie kan me helpen?! 
 Ik zit met een probleem van mijn Samsung s10 lite . Sinds mijn allerlaatste update vliegt mijn gsm de hele tijd in vliegtuigstand zodra ik het huis verlaat en mijn gewone WiFi wegvalt waardoor ik dus buitenhuis niet.kan bellen of gebeld worden.
Ik heb een 3 tal dagen geleden een hard reset gedaan , dus echt terug naar fanieksinstellingen maar dit heeft dus niet geholpen ? Wat moet ik hier nu mee. De vliegtuigmodus kan je niet aan of uit klikken want is lichtblauw en hier kan je dus niks mee.
image

0 Likes
50 Antwoorden
Members_IlB7iXO
Apprentice
Opties

Goeiemorgen @JoeyH  dit heeft geholpen! Ik ben weer online.

Thanks man!

Members_EifSnT2
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem ook sinds vrijdag na een update. Ik heb een A72

Alles wat genoemd is al geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Ook foutrapport al opgestuurd, komt ook nog geen oplossing uit

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_EifSnT2, goedemiddag. 

Dit is natuurlijk niet heel erg handig! Heb je de tip van @Joey met het resetten van je netwerkinstellingen ook geprobeerd? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_EifSnT2
First Poster
Opties

Ja, alles al geprobeerd wat je net noemt. Niks werkt. Er blijft een rondje met streep erdoor rechtsboven staan.

0 Likes
Members_EifSnT2
First Poster
Opties

Inmiddels heeft mijn man ook al iets gevonden over cachepartitie wissen en factory reset vanuit dat recovery menu, maar ook dat heeft niet geholpen  😞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_EifSnT2, goedemiddag.

Wanneer je dit na terugzetten van de fabrieksinstellingen nog steeds ervaart zal een reparatie de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
LeenSents
First Poster
Opties
Heb hier net ook hetzelfde probleem ondervonden met een update en al alles geprobeerd helaas
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LeenSents, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je geeft aan alles al te hebben geprobeerd, helaas niet met het gewenste resultaat. Kan je de Vliegtuig-modus wel uitschakelen als je je telefoon opstart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Lukt dit wel in de Veilige Modus dan wordt veroorzaakt door een app van derden. Je kan dan je apps één voor één verwijderen tot je de mogelijkheid wel weer hebt. Een andere optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, installeer je apps één voor één vanuit de Google Play Store en de Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Marco_v_Roon
First Poster
Opties

sinds vandaag na android update hetzelfde probleem, alles gedaan, van netwerkinstellingen resetten, veilige modus en fabrieksreset.Het ligt echt aan de android update dit, echt irritant, maar een eenduidige oplossing heb ik nog niet gelezen. Ik heb een samsung A52s, iemand anders nog suggesties?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marco_v_Roon, goedemorgen.

Je hebt zo te lezen al het één en ander geprobeerd, ik mis alleen je bevindingen 😇

Kan je de vliegtuigmodus wel uitschakelen als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Heb je het resetten ook een back-up teruggezet? 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes