Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen mobiel netwerk na android 10 update

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2019 09:42 AM)
19192 Weergaven
Jaapcelu
Apprentice
Opties

Na update naar Android 10 heeft mijn Samsung S10+ geen mobiel internet meer. Heb alles geprobeerd:

- aan/uit

- netwerk handmatig kiezen (Tele2 was gewoon beschikbaar) 

- reset netwerkinstellingen 

Maar nog steeds geen mobiel internet...

Kan ik android een versie terugzetten? Of is er een echte oplossing? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaapcelu
Apprentice
Opties

Ik heb het inmiddels gelukkig zelf kunnen oplossen: mobiel netwerk opnieuw instellen. Dat werkte.

Dat kan vaak via je provider. Ik heb Tele2 en die kunnen via een SMS je mobiele netwerk opnieuw configureren. Was zo gebeurd!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Rebecca8
First Poster
Opties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Via apps kan ik wel gebruik maken van internet, WhatsApp, Facebook, mail etc.

maar als ik zelf iets op wil zoeken via Google of als ik een link via whatsapp probeer te openen, krijg ik de melding "geen internet" probeer het volgende 

- vliegtuigstand uitschakelen

- mobiele gegevens of WiFi inschakelen

- controleer het signaal in je omgeving

alle drie gecontroleerd, maar daar zit het probleem niet.

ook krijg ik regelmatig de melding /proc/zelf/net/def: open failed: EACCES (Permission denied)

ik baal hier ontzettend van. Wie heeft een tip om dit op te lossen?

Marsgoo
Apprentice
Opties

Heb zelfde probleem. Sumsung zegt breng telefoon maar naar Samsung repair center. Niet oplossing maar eerder uitstel. Is ***** want gebruik tekefoon voor werk en zo werkt het niet. 

0 Likes
Jaapcelu
Apprentice
Opties

Dank voor je bericht Marsgoo. Niet normaal dit, zo'n telefoon, dik abonnement en dan geen mobiel internet. Hoe heb je Samsung benaderd, welk kanaal van Samsung zegt dit? 

0 Likes
Marsgoo
Apprentice
Opties

Hun zelf via 24/7 servicedesk 

Duidelijk dat ze niet weten wat er is.

Zijn meerdere met dit probleem.

En even langs gaan is ook geen directe oplossing

Jaapcelu
Apprentice
Opties

Heb inmiddels alle mogelijke stappen gedaan, tot aan een factory reset aan toe (https://thedroidguy.com/2019/12/mobile-data-not-working-after-android-10-update-on-samsung-galaxy-s1...). Maar het werkt nog steeds niet. SIMkaart werkt wel in ander toestel, dus dat is het niet. 

Nu inderdaad naar Samsung Service Centre. Erg balen dit. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hebben jullie het ook al in de Veilige Modus geprobeerd? En eventueel getest met een andere SIM-kaart?

rsz-846676
0 Likes
Glenn5
Pioneer
Opties

@BruceH 

Ik heb precies hetzelfde alles al geprobeerd van factory reset tot veilige modus nieuwe simkaart.

Telefoon is 1 week oud. Voor de android 10 update nergens last van gehad dus is denk ik echt een software probleem

0 Likes
Oplossing
Jaapcelu
Apprentice
Opties

Ik heb het inmiddels gelukkig zelf kunnen oplossen: mobiel netwerk opnieuw instellen. Dat werkte.

Dat kan vaak via je provider. Ik heb Tele2 en die kunnen via een SMS je mobiele netwerk opnieuw configureren. Was zo gebeurd!

BruceH
Community Manager
Opties

@Glenn5, kun je de tip van Jaap eens proberen?

rsz-846676
0 Likes