Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zacht volume note10

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2019 07:56 PM)
1634 Weergaven
teddie1
Apprentice
Opties

Zo dus dit is de eerste keer hier en ik hoop dat iemamd mij kan helpen.

Ik heb sinds afgelopen zondag een note 10 en ik vind het geluid als ik muziek luister of bel via mijn oortjes erg zacht. Ook als ik het volume helemaal omhoog zet is het niet echt hard. Bij mijn s10e was het echt harder. Ligt dit aan mijn toestel of is het iets anders?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
teddie1
Apprentice
Opties

@Rohit  schreef:
Ik heb van het weekend een Note 10 gehoord en hij klinkt alles behalve zacht.. Als je belt is het belangrijk dat je het toestel iets onder je oor houd, de speaker zit namelijk aan de bovenkant.

Ik heb de oplossing zelf maar uitgevogeld. Het gebruik van een verlengstukje voor het gebruik voor dopjes met 3,5mm is de oorzaak. Niet zo'n ding gebruiken 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb van het weekend een Note 10 gehoord en hij klinkt alles behalve zacht.. Als je belt is het belangrijk dat je het toestel iets onder je oor houd, de speaker zit namelijk aan de bovenkant.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
teddie1
Apprentice
Opties

@Rohit  schreef:

Ik heb de oplossing zelf maar uitgevogeld. Het gebruik van een verlengstukje voor het gebruik voor dopjes met 3,5mm is de oorzaak. Niet zo'n ding gebruiken 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oh ik heb het verkeerd gelezen sorry! Hoe gebruik je de oortjes nu dan?
0 Likes
teddie1
Apprentice
Opties
Niet! Samsungs eigen verlengstuk gebruiken
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ah kijk oke top dat je de oplossing gevonden hebt! Fijne dag.
0 Likes