Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 12 update voor Note10+

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2022 10:50 AM)
2176 Weergaven
mo6_69
Explorer
Opties

hallo, ik heb een galaxy note 10+, volgens mij zou ik de android 12 update inmiddels gehad moeten hebben maar dat is niet zo. Weet iemand of het klopt, moet de update nog komen of klopt er iets niet? Alvast bedankt.

MvG

mo

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oplossing
mo6_69
Explorer
Opties

Ik was er klaar mee en ik heb de firmware gedownload en de rom geflasht. Veel gedoe maar hij update nu ook weer ota

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-note-10-android-12-update-nederland/

Volgens deze site in februari al! Heb jij hem wel in NL gekocht? En bij een provider of los?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
mo6_69
Explorer
Opties

ja dat lees ik ook overal, vandaar mijn vraag. Ik heb het toestel bij een KPN abonnement. Normaal loopt dit prima.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik zou dan proberen om een backup te maken van al je gegevens, daarna toestel resetten naar fabrieksinstellingen. Daarna instellen als nieuw en laten zoeken naar updates. 

mo6_69
Explorer
Opties

dat heb ik gedaan, factory reset maar hij blijft aangegeven dat de de telefoon up to date is terwijl de laatste beveiligingspatch van januari 2021 is. Dus ik zit nog steeds met android 11 en Samsung UI 3.0. Ik begrijp er niks van.. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Import toestel misschien gekocht? 

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Nee bij een kpn abonnement
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Hij is twee keer gerepareerd omdat het glas aan de achterkant stuk was. Ik zou alleen niet weten hoe zo'n reparatie voor dit probleem zorgt. Toestel is verder prima
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @mo6_69

Heb je ook geprobeerd om je toestel bij te werken via Smart Switch op de computer? Stuur mij anders een privé berichtje met het IMEI nummer van je telefoon. Dan kan ik laten nagaan of er voor jouw toestel al een update beschikbaar is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
mo6_69
Explorer
Opties

Ik was er klaar mee en ik heb de firmware gedownload en de rom geflasht. Veel gedoe maar hij update nu ook weer ota

0 Likes