Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2021 09:58 AM)
2023 Weergaven
Sillycious
Voyager
Opties
Goededag. Ik wil van de Note 10+ overstappen naar de S21 Ultra maar ik vraag me af of ik dan al de foto's en video's kwijt ben in veilige map als ik alles overzet. Is er een manier om dit mee te nemen naar het nieuwe toestel? 
Alvast bedankt voor het meedenken. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er zijn meerdere manieren.

Je kunt bij de veilige map op 3 puntjes klikken rechtsboven > Instellingen > accounts beheren je Samsung account toevoegen en een backup maken, deze kun je dan op de nieuwe telefoon terugzetten via hetzelfde menu.

Smartswitch heeft ook de optie via de pc dus om de veilige map mee te nemen naar de nieuwe telefoon.

Je kunt ook gewoon alles vanuit de veilige map naar je telefoon verplaatsen en dan backuppen op de ouderwetse manier via pc / sdkaart of externe hardeschijf.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er zijn meerdere manieren.

Je kunt bij de veilige map op 3 puntjes klikken rechtsboven > Instellingen > accounts beheren je Samsung account toevoegen en een backup maken, deze kun je dan op de nieuwe telefoon terugzetten via hetzelfde menu.

Smartswitch heeft ook de optie via de pc dus om de veilige map mee te nemen naar de nieuwe telefoon.

Je kunt ook gewoon alles vanuit de veilige map naar je telefoon verplaatsen en dan backuppen op de ouderwetse manier via pc / sdkaart of externe hardeschijf.
Sillycious
Voyager
Opties
Dank je wel Patrick. Ik heb via veilige map mijn account toe gevoegd en een back-up gemaakt. Op hoop van zegen. 😃
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi😀 Komt wel goed op deze manier. En anders zijn er nog meer manieren gelukkig. Veel plezier met je S21 Ultra😎
Sillycious
Voyager
Opties
Dank nogmaals. Ben benieuwd hoe de S21 Ultra bevalt na jarenlang Note 😁
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Beste toestel van 2021 dus ik neem aan dat het een zeer fijne ervaring zal zijn😄
Sillycious
Voyager
Opties
Ik ga er ook maar van uit. Het pennetje ga ik niet missen, want dat gebruikte ik toch al nooit. 😁
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vooral de camera word genieten, de S21 Ultra heeft een fantastische camera.
Sillycious
Voyager
Opties
Inmiddels 1 week in het bezit van de S21 Ultra en al mijn bestanden in de veilige map zijn inderdaad gewoon opgenomen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Hoe bevalt je nieuwe toestel? 😁

rsz-846676