Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beveiligde map

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2022 09:15 PM)
2511 Weergaven
RickMol
Explorer
Opties
Hi allen,

Kan iemand mij helpen?
Ik kan geen bestanden meer verplaatsen naar mijn beveiligde map.
Elke keer krijg ik de melding "kan niet alle items verplaatsen".
Deze melding krijg ik ook als ik 1 foto wil verplaatsen.
Tot voor kort lukte dit wel.

Rick 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RickMol
Explorer
Opties
Martijn, het is gelukt.
Precies zoals jij dat zei, dan verplaatsen naar het mapje downloads, vandaar uit kan ik ze weer verplaatsen naar Veilige map.

Omslachtig, maar het werkt.

Hartelijk dank voor je hulp.

Gr.
Rick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RickMol, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Staan de foto's die je wilt verplaatsen op je telefoon zelf? Kan je wel je Veilige Map inzien? Heb je de optie Veilige Map wel ingeschakeld via het controle paneel?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RickMol
Explorer
Opties
Hi Martijn,

Dank voor je reactie.
Op al je vragen kan ik antwoorden met een "ja".

Gr.
Rick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? De Veilige Map is dan ook te activeren en vanuit de Galerij kan je dan alsnog een foto verplaatsten. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
RickMol
Explorer
Opties
Dat zal ik later eens proberen.
Ik laat je later weten of dat lukt.

Gr.
Rick
RickMol
Explorer
Opties
Dag Martijn.

Opstarten in de veilige modus is wel gelukt, maar het verplaatsen van foto's naar de veilige map doet het dan ook niet.

Ik heb de veilige map geleegd, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ook dan kan ik geen foto's verplaatsen naar de veilige map.

Opvallend is wel dat sommige foto's en filmpjes zonder problemen verplaatst worden.
Vooral de oudere, maar de nieuwe worden niet overgezet.

Gr.
Rick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel, waar worden de foto's en video's opgeslagen? Als deze gesynchroniseerd worden met een cloud kan je de foto's niet verplaatsen, je zult de Synchronisatie dan tijdelijk dien uit te zetten. 

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
RickMol
Explorer
Opties
Dag Martijn.

Ik kreeg de onderstaande reactie van waarschijnlijk jouw collega's.
0 Likes
RickMol
Explorer
Opties
Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

WhatsApp volgt de aanbevelingen van Google niet en slaat afbeeldingen (video, enz.) op in de submap '/Android/'.
Wanneer een bestand in de submap '/Android/' wordt verplaatst naar een andere gebruikersruimte, kan het bestand worden verwijderd volgens het Google AOSP-concept.
Daarom is het een normale werking omdat het geen ondersteuning biedt voor het verplaatsen van bestanden in de '/Android/'-submap tussen gebruikers.
Als je een bestand moet verplaatsen, kan je het naar een andere map dan een submap van '/Android/' (bijv. Download of Media, enz.) verplaatsen en het vervolgens naar de beveiligde map verplaatsen.
Je kan de locatie van het bestand dat je wilt verplaatsen controleren in MyFiles of Gallery.
Als je een bestand onder '/Android/' naar hetzelfde pad verplaatst, kan het bestand worden verwijderd volgens het Google-concept, dus je moet eerst de locatie van het originele bestand naar een andere map dan '/Android/' verplaatsen.
Daarna kan je het bestand naar de beveiligde map of daarbuiten verplaatsen.

Mocht je hier vragen over hebben, kies dan bij het openen van de Samsung Members App voor ‘+’ - rechtsonder in de App - en kies dan voor ‘TekstChat’, zo kunnen we je de beste service bieden en al jouw vragen persoonlijk behandelen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
0 Likes
RickMol
Explorer
Opties
Dus kennelijk worden alle foto's en filmpjes die ik ontvang via WhatsApp ergens in een mapje "android" geplaatst.
En vanuit dat mapje kan ik ze niet (meer) rechtstreeks naar de veilige map verplaatsen.

Dat lees ik toch goed?
0 Likes