Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2019 09:43 PM)
681 Weergaven
Janoranje
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb 2 vragen over het gebruik van de "Veilige Map".

Uit de " galerij" is er wel een mogelijkheid om te kiezen voor " verplaats naar Veilige Map",

Deze mogelijkheid wordt niet  aangeboden vanuit " google foto's".

Hoe krijg ik uit " google foto's" foto's in de veilige map?

Hoe krijg ik, met de s-pen geschreven " notes" in de veilige map?

Onder de "3 puntjes" rechts bovenin aangeboden, is geen optie " verplaats naar Veilige Map...

Hoop op reacties.

Mvg, Jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Helaas heeft Google foto's deze mogelijk niet, er is een (heel erg) omslachtige methode waarmee dit alsnog werkt (mail de foto naar een mail adres via een app die in secure folder is geinstalleerd, en sla het vervolgens daar op. Vervolgens moet je de mail verwijderen uit de mail client buiten de secure folder en de foto verwijderen uit de Google foto's installatie buiten de secure folder.

Oftewel, ik raad aan om hiervoor gebruik te maken van de Samsung Gallery App, werkt een stuk beter :smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Helaas heeft Google foto's deze mogelijk niet, er is een (heel erg) omslachtige methode waarmee dit alsnog werkt (mail de foto naar een mail adres via een app die in secure folder is geinstalleerd, en sla het vervolgens daar op. Vervolgens moet je de mail verwijderen uit de mail client buiten de secure folder en de foto verwijderen uit de Google foto's installatie buiten de secure folder.

Oftewel, ik raad aan om hiervoor gebruik te maken van de Samsung Gallery App, werkt een stuk beter :smiling-face: