06-04-2021 10:36 AM - bewerkt 06-04-2021 11:29 AM
Hallo,
Ik ben in het bezit van een note 10 En in Maart is er een grote update inclusief One ui 3.1 uitgebracht ik heb tot vandaag 06-April daar nog niets van gezien? Wat kan ik doen om dat alsnog geïnstalleerd te krijgen op mijn mobiel, Note 10
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
G Trijssenaar
op 07-04-2021 11:04 AM
Je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan om de firmware handmatig te laten flashen door een van de monteurs.
Zo loop je in ieder geval gelijk met de updates die in Nederland uitkomen 👍
Hier vind je onze servicepunten: https://bit.ly/2hDJuZs
op 07-04-2021 02:05 PM
Beste, Bruceh
Bedankt voor uw antwoord Daar kan ik hopelijk iets mee.
Ik wacht nog op een antwoord van Bol.com Mijn vraag aan hen is om mij alsnog een toestel te leveren dat wel de updates kan ontvangen, als dat niet in orde komt. Ga ik gebruik maken van de door u voorgestelde oplossing.
Met vriendelijke groet,
Gerard Trijssenaar
op 07-04-2021 02:59 PM
07-04-2021 03:54 PM - bewerkt 07-04-2021 03:57 PM
🥂 🍀 👍
op 08-04-2021 10:49 AM
Hier bij nog ter informatie de reactie van bol.com op mijn telefonische vraag hoe ik dat kan oplossen,
Ik heb het toestel besteld in januari van dit jaar via de site van bol.com maar woord door verwezen naar een partner ven hun, ik ging er van uit en weet zeker dat ik de bestelling bij bol.com heb gedaan. ______________________________________________________________________________
Beste meneer Trijssenaar,
Bedankt voor uw bericht via de klantenservice van BOL.
Uw artikel is een europees model.
Wij zijn een frans bedrijf. maar de updates moeten binnen heel Europa werken.
Ik wil u vragen contact met Samsung hierover op te nemen.
https://www.samsung.com/nl/support/
Excusses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Renee
Connect Discount
Partner van bol.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice.
op 15-04-2021 08:59 AM
Ik heb dit bericht waarschijnlijk verkeerd geplaatst, maar ik denk dat het hier wel goed komt?
Als eerste wil ik Samsung Nederland bedanken voor de snelle reactie.
Ik heb alle door u voorgestelde handelingen uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen.
Het toestel en de apps hebben de laatste updates gekregen, ook heb ik tijdelijk wifi uitgeschakeld.
Maar dat heeft niet geholpen, ook heb ik de Cache geleegd heb geen screenshot kunnen maken want de pop up met de tekst:
serverfout opgetreden probeer het later opnieuw: dit bericht blijft maar 2 seconde in beeld.
Ik heb ook de app verwijdert en op nieuw geïnstalleerd, dat heeft ook niet geholpen.
Misschien ga ik de app verwijderen dan is het probleem voor mij opgelost!
Nogmaals vriendelijk bedankt,
Gerard Trijssenaar
op 15-04-2021 09:07 AM
Nog even dit is mijn tweede note10, de eerste is retour gegaan en deze is bij een ander bedrijf gekocht!