3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden door Ajay-A
HELP
Simkaart ontlokt note 8 niet
De simkaart puk en pincode zijn oke maar als ik pincode moet invoeren omdat mobiel opnieuw is opgestart krijg ik steeds een melding dat ik over 30 sec het opnieuw moet proberen. Ook zonder simkaart blijft note 8 om pincode vd simkaart vragen. Ik kom mijn note 8 niet meer in!
Ik wil graag bij mijn bestanden.
Kan iemand licht in de duisternis geven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Hallo @Kastanje,
Dat is bijzondere situatie. Heb je jouw SIM-kaart kunnen uittesten in een andere toestel? Verder kan je ook proberen de cachegeheugen te wissen van jouw Note 8. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Hallo @Kastanje,
Dat is bijzondere situatie. Heb je jouw SIM-kaart kunnen uittesten in een andere toestel? Verder kan je ook proberen de cachegeheugen te wissen van jouw Note 8. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay