Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S pen werkt niet op het midden van mijn scherm.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2018 06:05 PM)
1070 Weergaven
vrieweer
Apprentice
Opties

Nadat ik de oplossing had gelezen dat het aan het hoesje kan liggen heb ik deze losgekoppeld. Zat metaal achter. Pen gereset en toestel uit en aan gezet. Echter blijft het probleem zich voortdoen. Dood horizontaal gebied in het midden van 1 centimeter. Heeft iemand hiervoor een oplossing. Pen is niet beschadigd. Toestel 3 maanden oud.

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @vrieweer,

Zou je eens in Samsung members met het hoesje eraf een diagnose kunnen starten? Open hiervoor de Samsung Members app, ga onderaan de pagina op het tabblad Start naar Hardware Testen en vervolgens S Pen. Hoe gaat die test?

kevin-sig
0 Likes
vrieweer
Apprentice
Opties

Hallo @Kevinw, Net gedaan, had ik al eerder gedaan, maar de blokjes weg tikken gaat rij 5,6 en 7 niet. Ik kom niet verder dus.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Sorry voor mijn late reactie!

Zou je het nog eens in de veilige modus kunnen testen? Dit sluit een softwarematig probleem uit. Je kunt deze stappen volgen om je toestel op te starten in de veilige modus: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Als je hetzelfde probleem houdt in de veilige modus ben ik bang dat de digitizer die de invoer van de S Pen defect is. Je kunt hem dan laten repareren via de ophaalservice of bij een servicepunt. Bij een servicepunt wordt zo veel mogelijk gerepareerd terwijl je wacht. Zie hier voor de opties: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

Laat je nog weten wat het resultaat is in de veilige modus? 

kevin-sig
0 Likes
vrieweer
Apprentice
Opties
Helaas Kevin, net in veilige modus gezet. Daarna terug en het probleem blijft. Zal vanmiddag naar een service punt gaan. Bedankt voor de ondersteuning.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Succes! We horen graag wat het resultaat is van de afspraak :smiling-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
vrieweer
Apprentice
Opties

Note 9 ingeleverd bij de service punt. Ze hadden eerst het scherm vernieuwd maar dat mocht niet baten. Blijkt dat de moederbord niet goed funtioneerd. Dus oude scherm er weer op en een nieuw moederbord geïnstalleerd. Echter door storing met China konden ze vandaag niet meer de software downloaden..wordt morgen afgehandeld. Gelukkig allemaal onder de garantie.

0 Likes