Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Retourneren van Galaxy Note 10 Plus

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2019 10:59 AM)
757 Weergaven
axrinas
Troubleshooter
Opties

Hallo, ik wil graag een retour voor mijn bestelling met de Samsung Galaxy Note 10 maken, omdat ik niet tevreden ben met het apparaat. De hotline vertelde me dit te doen via mijn Samsung-account onder bestelling, helaas gebeurt er niets als ik op de knop "Retourneren" klik. Daarom heb ik via Facebook Messenger en e-mail navraag gedaan bij de klantenserver, maar krijg ik nog steeds geen antwoord. Wat kan ik doen?

Dank je wel

Alexander

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik ga het even voor je navragen, je hebt hem via samsung besteld ook?

Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent met de Note 10+?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
axrinas
Troubleshooter
Opties

Ja ik had direct bij Samsun.nl besteld. Ordernummer NL364903449 en mocht het nut retourneren binnen de 30 Dagen Retourrecht.

Ik ben niet tevreden, omdat ik maximual 4h DoT heb, bij 24uur looptij, ik spel geen Games, kijk geen Netflix of zo, maar de Batterij is veel te snel leeg. Alleen min Standbyverbruik met Mobil Data is te hoog. De is bij 5-7% per Uur. En da mag ik even niets met de Toestel, ik heb teruggezet naar de Farbrikinstellingen, maar had niets vebetert. Met mijn Galaxy S10 Plus kom ik bij selfde Apps en Gebruik naar Rond 7-8h DoT bij 24uur Looptijd of Rond 5h DoT bij 2 Dagen looptijd.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
https://www.samsung.com/nl/shop-faq/retour/

Dot? Je bedoeld denk ik SOT?
Heb je na de reset een backup terug gezet op je Note?
0 Likes
axrinas
Troubleshooter
Opties

Ja ik bedoel de SoT. Die FAQ ken ik. Ik mocht ja retourneren sinds 2 dagen, maar ik krijk ja geen antwoord van de Klantenservice 😞 en in de Account onder Bestellingen heb ik de Retour anmaken Button, maar die werkt niet.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoeveel dagen zonder reset heb je getest? Accu gaat eerste dagen namelijk sneller leeg. Dit kan minstens een week duren.
axrinas
Troubleshooter
Opties

2 Weeken!  Ik weet hoe dat werkt. Maar ik ben niet tevreden en mocht het nu retourneren. Ik heb ook in de Safe Mode probeerd, maar ook daar gaat de Batterij te snel leeg, ik heb het ook met 2 verschillenden Sim Cards probeerd en ook extra een nieuwe van TMobile ontvangen

0 Likes
axrinas
Troubleshooter
Opties

Wat kan ik nu doen? Ik wil het eigenlijk retourneren maar er is niemand bereikbaar om een Retoure an te maken! 😞 Of kan ik het direct Omruilen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Omruilen voor wat? Heb je al geprobeerd de helpdesk te bellen?
0 Likes
axrinas
Troubleshooter
Opties

Omruilen tegen een andere Note 10 Plus, misschien is erg ook wat met de Batterij, dat weet ik ja niet. Ja de Helpdesk sturt me door naar Facebook Messenger en daar krijg ik sinds 2 dagen geen antwoord!

0 Likes