Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruil service bar en bar slecht

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2021 04:14 PM)
826 Weergaven
Members_Marcus69
First Poster
Opties

Beste, 

Ik heb een Samsung Note 20 ultra 5g 512 gb.

Ik heb deze 2e hands over genomen van een kennis die wat handelt in 2e hands telefoons.

Nu deed deze Note het prima tot 3 weken geleden.

Spontaan kreeg ik een witte balk naast mijn front camera rechts en begon kort daarop de rechterkant van het scherm wit te flikkeren.

Afin  er zat nog garantie op ( gecheckt via de Samsug site) 

Dus opsturen met Dynafix voor reparatie.

Krijg ik na t dagen erna mail dat het toestel niet meer te maken is en Samsung mij een omruil actie aan gaat bieden.

Afin na nog eens een aantal mails op en neer en weer zoveel dagen bleek dat ze dus niks konden doen en ze mijn toestel zouden niet terug zouden sturen en dat ik bij de leverancier moest zijn voor een ander toestel.

Maar ik heb helemaal geen leverancier of verkoop punt of bon.

Ik heb het toestel over genomen.

2e hands.

Ik ben uiteindelijk zo kwaad geworden op een van de case managers zo'n achterlijke typ miep die het 10 stappenplan moet volgen .

Zij snapte er echt niks van dat ik geen verkoop punt of leverancier heb.

Dus nu na 3 weken heen en weer gemail nog geen omruiling en nog mijn oude niet gerepareerde toestel terug.

BIED NIET IETS AAN WAAR JE JE NIET AAN KAN HOUDEN.

0 Likes
2 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik denk dat het eerder een **** service is van die "kennis" van je. Garantie bestaat nooit zonder bon, dus het is vrij logisch dat ze je niet zomaar een ander toestel geven. Anders zou ik een gestolen telefoon ook op deze manier kunnen gaan gebruiken. Klinkt niet bepaald logisch toch?

Misschien een idee om die kennis te vragen om een bon? Als die er op een eerlijke manier aangekomen is moet dat geen probleem zijn lijkt mij😉
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_Marcus69,

Welkom op de Community!

Heb je ook het reparatienummer voor mij? Dan kijk ik even het een en ander voor je na. 👍

rsz-846676
0 Likes